Uzvilkt Pull-ups strādā roku un muguras muskuļus, sniedzot jums lielu sprādzienu. Sāciet ar desmit atkārtojumiem. Kā noņemt viscerālos taukus no vēdera, bioloģisko zinātņu kandidāts V.

Attēli ar cilvēkiem, kuri vingro Tradicionālie spiedpogas Viņi nav izdomāti, seksīgi vai visprogresīvākie, un tiem nav vajadzīgs moderns aprīkojums. Tomēr atspiešanās joprojām ir vieni no labākajiem krūšu kurvja treniņi apkārt. Visu veidu pushups izmanto jūsu ķermeņa svaru kā pretestību, lai stiprinātu krūtis.

Pareiza roku, galvas un pēdu novietošana ir būtiska, lai novērstu iespējamās traumas, piemēram, rotatora manšetes sasprindzinājumu, un lai izmantotu visas vingrinājuma priekšrocības. Apgulieties ar seju uz leju uz grīdas, plakanas rokas uz grīdas plecu zonā, rokas izstieptas. Turiet galvu taisni un nelieciet zodu iekšā un neceliet to uz augšu.

Lai panāktu vislabāko svara sadalījumu, salieciet pirkstus tā, lai jūs nepaliktu uz pirkstgaliem. Lēnām nolaidieties zemē. Atbalstiet svaru uz rokām un tauku dedzināšana citronu sula, skaitot trīs.

Pacelieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet. Ja esat iesācējs, mēģiniet izdarīt līdz astoņiem spiedieniem un pēc tam pievienojiet vairāk atkārtojumu, kad iegūstat spēku. Slīpā soliņa nospiešana, izmantojot pretestības joslas Šis pretestības joslas vingrinājums ir vērsts uz krūšu muskuļiem.

Mājas treniņš bez sporta zāles

Piestipriniet lentes aiz muguras - labi piestipriniet tās caur krēslu - un dariet to vai nu sēžot, vai stāvot. Izvēlieties joslas lielumu, kas jūs izaicina. Stāvot vai sēžot pretī lentu enkuram, satveriet rokturus ar rokas satvērienu. Turiet elkoņus ārā un paralēli grīdai.

Fiziskās slodzes rezultātā vidukļa tauki ir pirmie, kas sāk pazust, tāpēc bez sporta un tikai ar diētām atgūt slaidu vidukli neizdosies.

Pabīdiet rokturus uz augšu un prom no sevis kā sadedzināt krūtīs taukus mājās, līdz rokas ir taisnas. Lēnām atgriezieties sākotnējā stāvoklī, saspiežot plecu lāpstiņas un pretojoties, to darot.

kā sadedzināt krūtīs taukus mājās sadedzināt tauku siltumu

Atkārtojiet, sākot ar apmēram astoņiem atkārtojumiem, pievienojot vairāk, kad jūsu spēks pieaug. Pec Fly Ja jūs strādājat sporta zālē, pec mušu mašīna ir lieliska, lai tonizētu un paceltu krūtis.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Mājās jūs varat iegūt tādus pašus rezultātus ar hanteles pāri. Apgulieties uz muguras guļus stāvoklī uz soliņa ar kājām līdzenām uz grīdas. Turiet muguru taisni un neslīdiet, lai izvairītos no muguras muskuļu stresa. Katrā rokā turiet vienu hanteli. Paceliet rokas līdz plecu līmenim ar saliektiem elkoņiem. Pabīdiet rokas uz augšu un prom no ķermeņa.

Atgriezieties sākuma pozīcijā. Veiciet piecus atkārtojumus. Neliela attāluma lāde ar krūtīm Īsa diapazona lidojums krūtīs ir visefektīvākais, ja jūs turat rokas taisni un nēsājat līdz plecam. Ja jūs neveicat cauri, jūs varat ievainot plecus vai muguru. Apsēdieties krēslā ar taisnu muguru, un kājas ir līdzenas zemē. Turot hanteli katrā rokā, izklājiet rokas uz abām pusēm, izlīdziniet plecus.

Turpinot turēt rokas plecu augstumā, saliekt elkoņus un celt plaukstas uz krūtīm.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Turiet apmēram divas sekundes, pirms atgriežaties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet piecus komplektus. Krūškurvja prese Krūškurvja prese ir vēl viens hanteles vingrinājums, kas stiprina krūšu muskuļus.

Nogulieties uz muguras ar hanteli katrā rokā. Augšdelmi veido taisnu līniju ar plecu; elkoņi ir saliekti un vērsti uz augšu. Turiet galvu taisni un turiet kājas līdzenas uz grīdas.

kā sadedzināt krūtīs taukus mājās svara zudums aetna

Lēnām paceliet rokas uz augšu, gandrīz iztaisnojot elkoņus, līdz tās atrodas pāri plecu zonai. Nenobloķējiet elkoņus, lai novērstu ievainojumus.

kā sadedzināt krūtīs taukus mājās kaste lec sadedzināt taukus

Pakāpeniski nolaidiet rokas uz leju sākuma stāvoklī. Veiciet piecus komplektus un strādājiet līdz desmit atkārtojumiem.

kā sadedzināt krūtīs taukus mājās ultra slaids uz leju plāksteris atsauksmes

Saspiediet Šo vingrinājumu var veikt atsevišķi vai kopā ar citu līdzīgu vingrinājumu pietupienisienas sēdus vai lunges. Veicot šo vingrinājumu, jūsu muskuļi var sākt trīcēt, taču neļaujiet tam sevi apturēt. Satveriet divus hanteles, pa vienam katrā rokā. Tas var darboties arī ar vienu plāksni, kettlebell vai vienu hanteli.

Vingrinājumi krūšu pacelšanai un pievilkšanai

Pieskarieties svariem kopā ar plaukstām, kas vērstas uz iekšu un elkoņiem uz āru. Saspiediet svaru kopā, saspiežot tā, it kā jūs tos sasmalcinātu.

Pirms atlaišanas turiet šo saspiešanu sekundes. Atkārtojiet līdz trim reizēm, kā pieļauj.

KRŪTIS - PIRMAIS KURSS

Konsekventa sirds Papildus saviem treniņiem jums vajadzētu sākt kardio rutīnu vai turpināt savu esošo. Lai gan spēka treniņš veidos un pacels krūtis, sirdsdarbība palīdz sadedzināt taukus.

Masāža notievēšanai: veidi un tehnika

Labākie sirds vingrinājumi tauku dedzināšanai ir augstas intensitātes intervāla apmācībaķēdes apmācībaun skriešana. Vingrinājumi krūtīm Kamēr nav īpaša krūšu pacelšanas vingrinājuma, vingrinājumi, kuru mērķis ir stiprināt krūšu muskuļus, pagarinot, tonizēs un pacels krūtis, saskaņā ar WebMD. Vingrinājumi var sniegt definīciju un uzlabot nelielu sagging.

  • Hidromasāža palīdz cīnīties ar vēdera taukiem, uzlabojot asinsriti.
  • Mūsu jaunākais mājas bloķēšanas pārbaudījums palielinās kāju izmēru, sadedzinot taukus
  • Vingrinājumi krūšu pacelšanai un pievilkšanai - Cits
  • Svara zudums līdz pat 15 kg
  • Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim

Ātri apskatot anatomijas grāmatu, tiks paskaidrots, kāpēc: mazie un lielie krūšu maisiņi jeb pekeri atrodas tieši zem krūtīm. Jebkurš vingrinājums, kas darbojas pecs, darbosies arī uz krūtīm. Tas ir īpaši svarīgi, ja jums ir smagas, sagging krūtis, jo spēcīgāka krūtis nodrošina lielāku atbalstu.

Kā sadedzināt krūtīs taukus mājās krūšu vingrinājumu ieguvumi Papildus perkierām krūtīm sievietei ir arī citi iemesli, lai viņa strādātu: Paaugstināta vielmaiņa : Tāpat kā visi spēka treniņi, arī pekinga darbs palielina vielmaiņu, palīdzot sadedzināt vairāk kaloriju pat tad, ja jūs nestrādājat.

Opcijas vingrinājums ir

Uzlabota stāja: krūšu krūšu vingrinājumi veido ķermeņa augšdaļas spēku, kā rezultātā uzlabojas stāja. Tas samazina muguras un kakla slodzi mini slimming mašīna pastiprina krūšu pacelšanas efektu. Palielināta izturība: Jebkurš spēka treniņš un nākamais atveseļošanās periods darbojas, lai stiprinātu jūsu izturību un izturību.

Tas pāriet ikdienas dzīvē, padarot jūs enerģiskāku un labāk spējīgu tikt galā ar dzīves stresu. Pec vingrinājumi un krūšu izmērs Dažas sievietes baidās izkopt krūtis, baidoties, ka vingrinājums samazinās viņu krūtis.

  1. Kā lietot mājas sporta kompleksu Deluxe Sekojiet saviem veselības un fiziskās sagatavotības mērķiem ar Excel - Office atbalsts 7 atslābināšanās vingrojumi saspringtajiem — Santa 1.
  2. Noņemt redzamu celulītu un sadedzināt taukus ātrāk ar Anti-Celulīta Krēmu!
  3. Masāža notievēšanai: veidi un tehnika kleoo.
  4. Slaidrāde: treniņš bez sporta zāles - Veselība -
  5. Sekojiet saviem veselības un fiziskās sagatavotības mērķiem ar Excel, Opcijas vingrinājums ir
  6. Lai zaudētu svaru un uzturētu ķermeni labā formā, jūs nevarat iztikt bez veselīga uztura un treniņu komplekta.
  7. Svara zudums klienti

Kombinācijā ar svara zaudēšanu krūšu kurvja vingrinājumi, visticamāk, dos jums mazākas, perkier krūtis; bez svara zaudēšanas jūs, iespējams, iegūsit apaļāku, augstāku krūšu. Ja jums ir lielas, taukainas krūtis, jūs varat sagaidīt daļu tauku zaudēšanu, it īpaši, ja vingrojumu režīmam pievienojat sirdsdarbību. Atkarībā no uztura faktoriem un citiem jūsu treniņiem jūs varat sākt redzēt izmaiņas nedēļu laikā.