Pretējā gadījumā jūs varat nodarīt lielu kaitējumu savai veselībai. Bet sporta treniņu variantu ir ļoti daudz, un visi no tiem ir vērsti uz viena vai otra specifiskāka rezultāta sasniegšanu. Lēnām nolaidiet hanteles atpakaļ uz pleciem.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus rapid tone svars loss shark tank epizode

Jo vairāk jūs vērpjat, jo vairāk jūs strādājat ar abs, tāpēc patiešām piešķiriet tai jauku vērpjot un paceliet ceļus uz augšu, pilnībā izstiepjot uz grīdas.

Labi, mēs esam pēdējā vingrinājumā. Tā ir patiešām ātra rutīna, bet mans Absare jau uzmundrināja. Pēdējais vingrinājums ir dēlis, kas vērsts uz austrumiem līdz elkoņiem. Tātad nonāksim dēļu pozīcijā. Jūs vēlaties ceļgalu pacelt līdz elkonim. Saspiediet abs. Nāc, mēs gandrīz esam klāt, viss, kas jums ir.

Kā skriet, lai zaudētu svaru kuņģī. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu

Ja jūs darāt šo rutīnu katru dienu es ieteiktu to darīt tikai vienu vai divas reizes, bet ja nu šodien ir jūsu galvenais vēders? Diena, tad es vēlos, lai jūs to izdarītu pilnvērtīgam treniņam vismaz četrus apļus. Kad esat uzsācis šo rutīnu kopā ar padomiem, kurus minēju raksta sākumā, un pats galvenais, pastāvīgi turieties pie tā. Jūs patiešām sāksit mainīt savu ķermeni un beidzot ar pilnīgu, spēcīgu, attīstītu sešu komplektu.

Tātad, ja jums patika raksts, noteikti sagraujiet pogu Patīk. Atstājiet komentāru zemāk. Ļaujiet man uzzināt, ar ko jūs strādājat un ko vēlaties, lai nākamais raksts būtu par šo tēmu, un jūs varat kopīgot šo rakstu ar draugu, kuram nepieciešams likumīgs sešu paku abs treniņš, ko viņi var darīt katru dienu, lai faktiski esiet reāli Sasniedziet rezultātus. Ja vēl neesat pārliecinājies, ka esat pierakstījies ar paziņojumiem, kad es izlieku ziņojumu katru ceturtdienu pulksten Austrumu laiks, un, ja jūs komentējat pirmajās 20 minūtēs, jums vienmēr ir iespēja laimēt dažus par brīvu Heria Apparel.

Runājot par Heria Apparel, pavisam jaunā Heria kolekcija ir tikai dažas dienas pirms piliena. Jūs varat apskatīt katru kolekcijas daļu, kā arī cenu vietnē chrisheria.

Šī kolekcija, kuru esat redzējis iepriekšējos rakstos, piemēram, baltās sporta bikses, melnās sporta bikses, vējjakas, treniņu šorti, pat bikses, kuras es valkāju šobrīd jūs kaut ko saņemat, pirms viss tiek izpārdots, tāpēc pārliecinieties, ka sekojat man Instagram. Vispirms es paziņošu par pilienu tur un pievērsīšu tam uzmanību, jo mēs tiksim ļoti ātri izpārdoti. Es centīšos aizpildīt pēc iespējas ātrāk un es arī veikšu vairāk iepriekšēju pasūtījumu, lai jūs varētu rezervēt savu pasūtījumu.

Paturot to prātā, paldies, ka skatījāties. Tiekamies nākamajā ceturtdienā plkst. Austrumu laiks. Traka mīlestība, miers ārā. Vingrinājumi augšējās preses sūknēšanai Turpmāk minētie vingrinājumi, kā vīrietim uzpumpēt presi, galvenokārt ir vērsti augšējā daļa muskuļi. Griešanās Apgulieties uz muguras ar kājām uz grīdas.

Novietojiet rokas aiz galvas vai šķērsojiet krūtis. Savelciet vēdera muskuļus, paceļot plecu lāpstiņas. Izstiepiet kreiso elkoni pretējā ceļa virzienā, atkārtojiet to pašu pretējā pusē. Ieteicams darīt četras pieejas 25 reizes. Svara zudums saldie gardumi vingrinājumam ir arī citas iespējas. Jūs varat mainīt savu kāju stāvokli, pacelt tās taisnā leņķī pret grīdu.

Sakrustojiet kājas, nospiediet muguras lejasdaļu uz virsmas. Pēc tam strādājiet tādā pašā kā sadedzināt apakšējo abs taukus. Izelpojot, mēs vienlaikus paceļam ekstremitātes un ķermeni, vidukļa zonā saliekam un pieskaramies zeķēm, tādējādi mājās šūpojam presi vīriešiem. Turiet sekundi, tad iztaisnojiet.

Veidot četri 20 atkārtojumu komplekti.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus vai sauļošanās gultas sadedzina taukus

Vingrinājumi vidējai un apakšējai presei Faktiski šis vingrinājums palīdz tikt galā ar tādu uzdevumu kā kuņģa noņemšana un vēdera dobuma sūknēšana vīrietim, visu vēdera muskuļu trenēšana. Paceļot kājas Jums jāguļ uz paklāja, jāsaliek kājas kopā, rokas jānovieto gar ķermeni.

Tagad paceliet apakšējās ekstremitātes perpendikulāri virsmai, nolaidiet tās un nedaudz turiet. Veiciet trīs 20 atkārtojumu komplektus.

No tās pašas pozīcijas salieciet ceļus vienmērīgā leņķī. Satveriet tos ar rokām, tad pavelciet uz krūtīm, mēģinot pieskarties zodam. Muguras lejasdaļa ir cieši jāpiespiež pie virsmas.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus nipeļa izmaiņas pēc svara zuduma

Veicot šo vingrinājumu, jums tikai jānoplēš lāpstiņas. Atkārtojiet 25 reizes, lai iegūtu trīs pieejas. Hanteles rinda līdz viduklim guļus stāvoklī Vingrinājums vidējai un augšējai presei.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus labākais veids kā sadedzināt taukus no ķermeņa

Mēs noliekam hanteles uz grīdas, paņemam tās ar plaukstām un ieņemam dēļa pozīciju. Ieelpojot, nolaidiet ķermeni uz leju, ar labo roku pārvietojiet svaru uz jostasvietu. Izelpojot, atgriezieties sākuma stāvoklī.

Nav vērts pagriezt hanteles, ir svarīgi uzraudzīt serdes spriegojumu. Vingrinājums jāatkārto abām pusēm. Stāvošas hanteles rindas Jums jāieņem klasiskā statīva stāvoklis, ar plaukstām izspiediet čaulas. Tagad noliecieties uz priekšu, noliekot rokas.

Sasprindzinot abs, paceliet elkoņus līdz plecu līmenim, tad nolaidiet tos. Veicot vingrinājumu, nevajadzētu iesaistīt muguras lejasdaļu. Veiciet divus komplektus 20 reizes. Sānu preses vingrinājumi Pateicoties šim vingrinājumam, mēs mājās šūpojam presi vīriešiem, stiprinot viņa slīpi muskuļus. Jums jāguļ sānis uz soliņa, ar savijušiem pirkstiem satveriet pakausi, pusei ķermeņa vajadzētu nokarāties. Turiet kājas, lai saglabātu līdzsvaru. Vai arī jūs varat ievietot kājas zem kāda priekšmeta.

Kustība 3: 30 sekundes Atkārtojiet secību 10 reizes.

Tagad paceliet rumpi abās pusēs. Mēs darām trīs 25 atkārtojumu komplekti. Nogāzes ar slodzi Šis vingrinājums, kā vīriešiem mājās sūknēt abs, ir piemērots tiem, kam ir pietiekami sūknēta muguras lejasdaļa, pretējā gadījumā tas var šķist pārāk grūti.

Paņemiet sākuma stāvokli, novietojiet stieni uz trapeces. Salieciet dziļi, veicot līkumus uz abām pusēm. Jums jāaizkavējas apakšējā punktā, jums vajadzētu sajust spriedzi savā pusē.

Ir arī svarīgi nodrošināt, lai ķermeņa stāvoklis būtu taisns. Ne mazāk 15 nogāzes turp un atpakaļ. Jūs varat arī pagriezt presi, lai notievētu vīrieša vēderu, izmantojot horizontālu joslu. Labāk ir veikt dažādus vingrinājumus, lai visi muskuļi būtu harmoniski izstrādāti. Atcerieties par uzturu un regularitāti, un jūs varēsit sasniegt savu mērķi.

Divas sievietes staigā. Viens staigā ātri, bet otrs staigā. Katrs no tiem sadedzina apmēram kalorijas. Bet šeit ir jautājums. Kurš, jūsuprāt, sadedzinās vairāk vēdera tauku?

Video apmācība presē vīriešiem mājās Vīrieši un sievietes var viegli sakārtot ķermeni, neizejot no mājām.

Galvenais ir izvēlēties vingrinājumu komplektu, kas darbosies pareizi. Šajā rakstā jūs uzzināsit, kā mājās sūknēt abs meitenēm un vīriešiem. Sāc vingrot jau šodien, un jau pēc dažām nedēļām redzēsi rezultātus! Nav tādas sievietes, kura nesapņotu par skaistu, plakanu vēderu.

Un vīrieši vēlas spēcīgus kubus, nevis alus vēderu. Tāpēc ir tik svarīgi regulāri veikt vēdera vingrinājumus. Viņi jums palīdzēs: iegūt skaistu, uzpūstu ķermeni; justies kā labi kopts cilvēks; vingrinājumu laikā tiek ražoti endorfīni, kas nozīmē, ka tie jūs uzmundrina; noteikti citi pamanīs jūsu mainīto figūru; regulāri vingrinājumi trenē ne tikai ķermeni, bet arī gribasspēku; Vingrinājumi palīdz veidot ķermeņa muskuļu struktūru.

Vingrinājumu laikā tiek trenēti lielie vēdera muskuļi, kas veido skaistu vidukli. Tomēr mēs nedrīkstam aizmirst, ka ar vingrinājumiem vien nepietiek. Pieredzējuši treneri saka, ka virtuvē jāsāk trenēt skaistus abs. Galu galā, ja skaistus muskuļus maskē tauku slānis, tie ir maz noderīgi. Vislabākos rezultātus varēs sasniegt, apvienojot diētu un regulāras fiziskās aktivitātes.

Ir svarīgi atcerēties, ka mājas treniņi var būt bīstami.

5 spēka treniņu vingrinājumi, kurus var izmantot kā kardio

Ja vingrinājums tiek veikts nepareizi, nevar izvairīties no muskuļu sasprindzinājuma un pat vēdera sasitumiem. Tāpēc ir svarīgi vingrinājumus veikt uzmanīgi un neturpināt, ja jūtat stipras sāpes. Tāpat mēs nedrīkstam aizmirst, ka vīriešu un sieviešu anatomijai ir vairākas atšķirības. Daudzi ab vingrinājumi ir piemēroti tikai vīriešiem, taču tie var kaitēt sievietēm. Tāpēc apmācības programma jāizvēlas piesardzīgi. Tiek uzskatīts, ka sievietes figūrai jābūt pietiekami trauslai un graciozai.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus ķermeņa slaids krūšturis

Jums nevajadzētu darīt kaut ko neiedomājamu, bet tupiem, lunges, sēžamvietas tiltiem, bezceļu pacēlājiem, jebkurai muguras vilkšanai ar amortizatoriem vai blokiem, kā arī ar push-up un stenda presēm, stāvēšanai vai sēdēšanai plānā vajadzētu būt.

Lai iegūtu labu rezultātu, ir pietiekami pavadīt apmēram 30 sekundes zem slodzes un izvēlēties pietiekami nopietnu svara svaru. Jūs varat trenēties katru otro dienu, dienās, kad nestaigājat. Spēka treniņam vienmēr vajadzētu būt fiziskās sagatavotības plāna daļai, lai kādi būtu jūsu nākotnes plāni.

Tie, kas iesaistīti sporta zālē vai kuriem mājās ir elipsveida trenažieris, treniņos var iekļaut vingrinājumus uz tā. Elipse palīdzēs atbrīvoties no saišu un locītavu vājuma, palīdzēs ātri nostiprināt veselību un "iemācīs" ilgstoši un bez pārtraukuma pārvietoties. Turklāt peldēšana ir ļoti daudzsološs veids, kā sagatavoties skriešanai, jo tā aizsargā locītavas.

Kravas plānošana Ir vērts sākt skriet, kad principā, bez traucējumiem, skrējiena laikā var pārvarēt attālumu no 3 km. Pirms tam jums vajadzētu izmantot sagatavošanās intervāla apmācību iesācējiem: 1. Pārmaiņus 12 1 minūtes pastaigas un skriešanas kārtas, skrieniet pēc iespējas lēnāk; 2. Pēc tam atkārtojiet šo ciklu vēlreiz un palaidiet un dodieties vēlreiz.

Pēc tam dodieties uz laiku, kas nepieciešams, lai pilnībā atdzistu un atjaunotu pulsu un elpošanu. Šie treniņi jāveic tikai 2 reizes nedēļā. Kā sadedzināt apakšējo abs taukus uz trīs laika plānu ir tikai tad, ja bez pārtraukuma var noskriet 3 km.

Skriešanas nedēļa svara zaudēšanai var izskatīties šādi: 1. Mēs skrienam ātri 30 sekundes un lēnām 90 sekundes, kopā ne vairāk kā 20 minūtes. Skriešanas uzturs Ja jūs skrienat ar pietiekamu intensitāti, jums ir nepieciešams vairāk ogļhidrātu nekā cilvēkam, kurš vispār neskrien. Parasti mēs sākam zaudēt svaru par g ogļhidrātu dienā uz svara kilogramu ar gramu olbaltumvielu un gramu tauku. Olbaltumvielu daudzumu var palielināt līdz 1,5 -2 g, ja sportista izturības treniņš ir nopietns un to prasa.

Un to var samazināt, ja vēl nav spēka, vai arī vingrinājumus veicat tikai ar ķermeņa svaru ļoti atkārtotā režīmā. Jums nevajadzētu sēdēt uz zemu ogļhidrātu un nesabalansētu diētu, jo tas tikai izraisīs "abstinences sindromu" un strauju apetītes palielināšanos.

Esiet piesardzīgs ar skriešanu un kalorijām, un jūs nezaudēsit neko citu kā tikai lieko tauku daudzumu. Rakstu jums sagatavoja Anna Tarskaya CrossFit trenere Bieži vien tiem, kas vēlas zaudēt svaru, problēma rodas nevis no paša liekā svara, bet gan par tā sadalījumu pa ķermeni. Daudzi svara zaudēšanas laikā saskārās ar nepatīkamu problēmu ar biezu vēderu un izvirzītajām pusēm.

  1. Apmāciet savuabs katruviensdiena Tāpat kā jebkurš cits muskulis, jūsuIedaļavajag arī pauzi!
  2. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu Tātad skriešana un kuņģis un sāni atņem?

Turklāt tauku nogulsnes šajās teritorijās ir ne tikai estētiski pievilcīgas, bet arī kaitīgas veselībai. Lai noņemtu kuņģi ar skriešanas un citu metožu palīdzību, ir nepieciešams skaidri noformulēt sev mērķi un sistemātiski virzīties uz to.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Atbrīvojoties no tauku uzkrāšanās vēderā un sānos, jūs samazināsiet 2. Tievs viduklis arī palīdzēs veidot skaistus siluetus, paaugstinās pašnovērtējumu un sniegs pārliecību. Par to, vai skriešana noņem kuņģi un kā skriet, lai noņemtu kuņģi, ir sīkāk aprakstīts zemāk mūsu rakstā.

kā sadedzināt apakšējo abs taukus kā noņemt taukus ap seju

Vai es varu noņemt vēderu ar skrējienu? Skriešana ir intensīvs aerobikas veids. Skriešanas laikā galvenokārt strādā apakšstilba, sēžamvietas un augšstilbu muskuļi. Tajā pašā laikā tie aktīvi oksidē glikozi, kā arī pienskābes uzkrāšanos, kas šajās vietās izraisa sāpes pēc apmācības. Tomēr tas nenozīmē, ka ar skriešanas palīdzību jūs nevarēsit noņemt kuņģi.

28 Minute Full Body Workout To Get In Shape - Do This Workout Every Evening - EMMA Fitness

Neskatoties uz to, ka skriešanas laikā vēdera un preses muskuļi nav tieši iesaistīti, šāda veida fizisko aktivitāšu process ietekmē visu ķermeni. Tādējādi iztērētās enerģijas rezerves veido sadedzinātus taukus. Tajā pašā laikā skriešanas laikā tauki vienmērīgi iztek no ķermeņa virsmas. Tā rezultātā skriešana palīdz noņemt kuņģi un koriģēt ķermeņa svaru. Tomēr nerēķinieties ar ātriem un viegliem rezultātiem. Vai ir iespējams noņemt kuņģi, skrienot, ir atkarīgs no jums un jūsu neatlaidības.

Veiciet vismaz trīs līdz piecus kardio treniņus nedēļā, katrs treniņš ir no 30 minūtēm līdz stundai. Iekļaujiet daudz spēka treniņu vingrinājumu jūsu glutam un augšstilbiem.

Viņi ir vieni no ķermeņa lielākajiem muskuļiem, tāpēc, tos stiprinot, jūs iegūsit vairāk muskuļu masas un palielināsit metabolismu.

Veiciet vienas kājas pacelšanu, lai savilktu glutes un piekares un paceltu muca. Squats arī padarīs jūs plānākas augšstilbus un stingrāku stiepšanu. Strādājot vienlaikus ar vairākiem lieliem muskuļiem, šāda veida vingrinājumi ir milzīgi tauku dedzinātāji.

Veiciet ab vingrinājumus, kas pieņem darbā arī citus muskuļus, tādējādi veicot katru vingrinājumu, jūs varat sadedzināt vairāk kaloriju. Ir svarīgi veidot spēcīgu abs, lai plakans muskuļi parādītos zem taukiem, kad jūs to noklīsit.

Šūpot preses sānu muskuļus ar līkločiem ar žņaugu vai uz Ab Rocker mašīnas ir sliktāk nekā tradicionālajiem kraukšķiem. Tie nav iekļauti tabulā. Elektromiogrāfijas datu analīze apstiprināja uzskatu, ka katra persona vingrinājumu veic atšķirīgi. Un tas pats uzdevums nedarbojas vienlīdz labi visiem iesaistītajiem.

Burpee Burpee ir vingrinājums, kas var aizstāt visu treniņu, jo tas pārstāv minimālu vingrošanas kompleksu. Veicina kaloriju sadedzināšanu - kustība numur viens tiem, kas vēlas zaudēt šīs papildu mārciņas. To var iekļaut gan kompleksā krūšu muskuļiem, gan arī veikt neatkarīgi. Šī kustība darbojas visās muskuļu grupās, tāpēc to salīdzina ar mini simulatoru.

Tas īpaši palīdz zaudēt svaru sēžamvietā, krūtīs un vēderā. Mēs veicam dziļu tupēšanu, plaukstas balstoties uz grīdas. Mēs atgūlamies un stumjamies no grīdas. Mēs atgriežamies pie tupus, lecam augšā, paceldami rokas augstu un atkal tupējam.

Šie elementi veido vienu vingrinājumu, kas jāatkārto divdesmit sekundēs, pēc tam varat veikt pārtraukumu vairākos skaitījumos un atkārtot vēl dažas reizes. Atkārtojumu skaits ir atkarīgs no fiziskās sagatavotības un vecuma. Elpošanas vingrinājumi svara zaudēšanai Bodyflex Bodyflex elpošanas vingrinājumus svara zaudēšanai izstrādāja Greer Chiders.

Vingrojumi pareizai elpošanai tiek apvienoti ar mērenām fiziskām aktivitātēm. Visi uzdevumi tiek veikti mērenā tempā. Šis Bodyflex komplekss palīdzēs ievērojami sašaurināt jostasvietu, atbrīvoties no nokarenajām pusēm un savilkt sēžamvietu: Lauva. Piecelieties taisni, atdalot kājas plecu līmenī. Novietojiet rokas uz gurniem. Elpojiet dziļi, trokšņaini, caur vēderu ievelkot lielāko daļu gaisa.

Turiet skābekli sekundes, pēc tam atlaidiet plaušas, ievelkot abs. Izelpojot, stingri nospiediet mēli ar lūpām. Sānu stiepšanās.

Vai es varu noņemt vēderu ar skrējienu?

Sākuma pozīcija ir analoga "lauvai". Nepaceļot labo kāju no grīdas, ieelpojot, vienmērīgi pārnesiet ķermeņa svaru uz kreiso celi, balstoties uz tā elkoni. Izstiepiet labo roku uz augšu un pa kreiso pusi uz sāniem.

Fiksējiet pozu tieši tik ilgi, cik vien jūs varat noturēt bez citas elpas. Izelpojot, atgriezieties uz starta. Veiciet 4 atkārtojumus katrai kājiņai. Nostājies - guļus uz muguras. Salieciet ceļus, piespiežot kāju zoles pret paklāju. Paceliet rokas uz augšu. Ieelpojot gaisu, paceliet plecus uz augšu, izstiepjot rokas griestu virzienā.

Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim

Atpūtieties, izelpojot. Veiciet atkārtojumus. Vakuums ir fizisks un elpošanas vingrinājums. Neskatoties uz šķietamo vienkāršību, tas izceļas ar sarežģītu izpildes tehniku, taču ar neatlaidību un pacietību to var apgūt ikviens.

Veiktspējas ziņā tas nav zemāks par joslu un pagriezieniem. Vienlīdz piemērots vīriešiem un sievietēm. Ikvienam, kurš sapņo par slaidu figūru, tas jāiekļauj treniņu plānā. Veiciet dziļu, lēnu elpu caur degunu. Aizturiet elpu pāris sekundes. Sajūtiet vēdera muskuļu sasprindzinājumu. Spēcīga, enerģiska, bet tikpat dziļa izelpošana caur muti, lai pilnībā iztukšotu plaušas no gaisa. Padomi un noteikumi vingrinājumu veikšanai Jebkurai darbībai nepieciešamaiesildīšanās.

Tas sagatavos muskuļus, saites un locītavas, tos sasildīs, kas samazina traumu iespējamību. Apmācībai jābūt intensīvai, bet tomēr diezgan maigai. Minimālie pārtraukumi starp komplektiem - 30 sekundes.