Nav nepieciešams iesaistīties pārāk daudz un pārāk ilgi, tas nav nepieciešams, lai strauji palielinātu ātrumu vai attālumu, ko darbojās uz ceļa. Pārvaldiet jebkura modeļa skrejceļu, parasti ir intuitīvs.

Kā izmantot skrejceļš sporta zālē? Norādījumi par montāžu un darbību Skrejceļš ir viens no visvairāk populāras sugas Sporta aprīkojums. Tas nav sarežģīts aprīkojums, bet daudzi to izmanto nepareizi.

fat burn hr diapazons

Pareiza lietošana skrejceļš palīdzēs jums pavadīt drošu un efektīvu apmācību. Šajā rakstā jūs uzzināsiet, kā pareizi izmantot skrejceļš zālē un mājās, kā arī saņemt apmācību padomus iesācējiem un progresīviem sportistiem.

  • Ko ēst lai slaids un veidotu muskuļus
  • Vārds no Verywell Kaut arī jebkurš vingrinājums var sadedzināt kalorijas, ātra pastaiga un citi aerobikas vingrinājumi ir īpaši noderīgi, lai sadedzinātu vēdera iekšējos taukus, ko sauc par viscerālajiem taukiem.

Sagatavošana apmācībai Ja jums ir problēmas ar savienojumiem vai atpakaļ, tad pirms turpināt apmācību, runājiet ar savu apmeklējošo ārstu.

Viņš var noteikt, vai jums ir jāievēro zema intensitātes apmācība pastaigasvai arī jūs varat darīt augstas intensitātes apmācība palaist. Nopirkt ērtus čības. Izmēģiniet tik daudz pāru apavu, cik daudz ir nepieciešams, pirms veikt pirkumu.

Pareizais čības pāris jābūt mīkstiem, uzturēt jūsu kājas un ir brīva vieta pirkstu jomā. Pareiziem čības nav nepieciešams, lai būtu pietūkušas - tie ir ērti nekavējoties montāžas laikā.

Download iCare Health Monitor (BP & HR) Android: Pieteikumi

Ir svarīgi arī izvēlēties komfortablus apģērbus apmācībai. Dod priekšroku gaismas elpojošiem audiem, kas neļaus ķermenim pārkarst un absorbēt sviedri.

Dzert apmēram pusi litru ūdens 90 minūšu laikā līdz treniņam. Tā kā lielākā daļa treniņu uz skrejceļš ir vairāk nekā 20 minūtes, tad jūs sviedri ievērojami un vēlāk cieš no dehidratācijas. Arī pārliecinieties, ka ar jums ir ūdens pudele, vismaz ar 0,5 litriem. Tagad pieņemsim tieši uz jautājumu par to, kā izmantot skrejceļš.

fat burn hr diapazons

Iepazīstiet vadības paneli Konsultējieties ar sporta zāli instruktoru vai iegādājāties Simulator mājas lietošanai, izlasiet norādījumus uz paneļa, pirms ieslēdzot braukšanas ceļu.

Lielākā daļa skrejceļu identiskas pogas: sākt pogu; apmācības režīma izvēles pogas; Ātruma un slīpuma kontroles pogas. Apgūstot vienu simulatoru, jūs varat izmantot skrejceļš gan "Tornoo", gan jebkuru citu uzņēmumu.

Arī dažas dziesmas, jūs varat ievietot savu augstumu un svaru - atkarībā no šiem parametriem izlietotos kalorijas tiks risinātas. Pārbaudiet drošības funkciju Ir ļoti svarīgi zināt, kā izslēgt skrejceļš: Jebkuru aerobo vingrinājumu simulatoru var izslēgt, izmantojot pogu Shutdown.

Avārijas slēdzis ir arī kopīgs. Uzziniet, kur tas ir uz jūsu ceļa un pārbaudiet to. Kā likums, tas ir liela sarkana poga vidū paneļa. Jūs varat arī apturēt skrejceļš, izmantojot īpašu klipu avārijas izslēgšanai, kuru var piestiprināt pie drēbēm.

Ja jūs zaudējat līdzsvaru, tas nedos jums krist vai nopietni bojāts. Mēģiniet iestatīt ātrumu Pirms sākat apmācību skrejceļš, piecelieties uz sānu paneļiem. Noteikti dzirdēt un atdzist. Ja dodaties uz sporta zāli kājām, to var uzskatīt arī par jūsu iesildīšanu. Izmantojot margas Par iesācēju, tas bieži ir vieglāk turēt uz margām uz priekšējā paneļa skrejceļš pirmajos treniņos laikā.

Turklāt margas ļauj jums izsekot sirdsdarbības ritmu.

fat burn hr diapazons

Kad esat ērti, atlaidiet margas un dodieties uz savu tempu. Pēc tam, kad esat pilnībā apguvis skrejceļš, nemēģiniet turēt margas. Jums var būt kārdinājums fat burn hr diapazons par tiem, lai nodrošinātu labāku līdzsvaru.

fat burn hr diapazons

Tomēr tas radīs vairākas problēmas, tostarp: samazinot vingrinājumu intensitāti mazāku kaloriju dedzināšana ; nepareiza poza un ķermeņa mehānika; paaugstināts muskuļu sprieguma risks; samazinot propriuception spēja dabiski noteikt un pielāgot ķermeņa stāvokli kosmosā. Apmācība uz skrejceļa iesācējam Pirmkārt, dodiet priekšroku minūšu apmācībai.

Pirmajās 15 minūšu treniņu jūs sadedzināsiet ogļhidrātus, kurus nesen ēdāt. Atlikušajā laikā jūs sadedzināsiet taukus un attīstīsim izturību.

Download iCare Health Monitor (BP & HR) Android: Pieteikumi

Siltumu 5 minūtes. Šāds iesildums var palīdzēt jums noteikt līdzsvaru un izvairīties no traumām. Pirms sākat nostiprināt drošības skavu uz ķermeņa. Iet uz zeķēm 30 sekundes, un pēc tam uz papēžiem atlikušo 30 sekunžu laikā. Trešajā brīdī palieliniet skrejceļa slīpumu līdz 6. Ceturtā protokola turpina staigāt ar tādu pašu ātrumu, ja tas ir grūti jums, tad samaziniet skrejceļa slīpumu.

  • Sara gotfried svara zudums
  • Kā izmantot skrejceļš sporta zālē?

Pēdējā minūtē palieliniet ātrumu līdz 4. Pirmajā skrejceļa lietošanas nedēļā jūs varat palikt vienā nogāzē un ātrumā. Pēc galvenā treniņa, atdzesējiet 5 minūtes, lēnām samazinot ātrumu katru minūti.

Pirmo nedēļu laikā mēģiniet eksperimentēt ar skrejceļa slīpumu un ātrumu. Intervāla apmācība - viens no labākie veidi Palieliniet izturību, ātrumu un samaziniet tauku slānis. Pēc intervāliem no 1 līdz 2 minūtēm, kas palielinās sirdsdarbības ātrumu, jūs varat atgriezties vidējā tempā jūs elpot grūti, bet jūs varat turpināt periodisku sarunu.

Intervāla apmācība uz skrejceļa Izmēģiniet intervālu apmācību ar skriešanu vai ātru kājām.

fat burn hr diapazons

Augstas intensitātes intervālu mērķis ir ievērojami palielināt sirdsdarbības ātrumu. Sildiet 5 minūtes, kā aprakstīts iesācēju apmācībā. Izveidojiet vēl 4 intervālus, ar 1 minūti intensīvu palaist vai staigāt un 4 minūtes vidējā intensitāte.

8 labākie Ziemassvētku tehnikas piedāvājumi šajā sezonā - saņemiet līdz pat 70% atlaidi - Kā -

Izgrieziet 5 minūtes treniņa beigās. Lai iegūtu progresu, katru nedēļu palieliniet augstās intensitātes intervālu sekundes. Par moderniem skrejceļiem, ir ieprogrammēta intervālu apmācība, ko jūs varat izmēģināt, tiklīdz jūs varat ar pārliecību veikt 1 minūšu intervālus.

fat burn hr diapazons

Jūs varat arī izmantot iegulto treniņu uz kalniem, lai palielinātu slodzi, mainot slīpumu, nevis ātrumu. Tagad apsveriet galvenos trikus, kas neļaus palaist garām skrejceļš.

Tauku dedzināšanas zona

Mūzika apmācībai Austiņu izmantošana braukšanas laikā uz ielas ir nedroša, bet klausoties mūziku uz skrejceļš var būt svara zudums un pcos priekšrocības veids, kā cīnīties ar garlaicību un saņemt motivāciju turpināt darbu. Izvēlieties savas iecienītākās dziesmas un izveidojiet uzmundrinošu atskaņošanas sarakstu jūsu treniņam.

Maršruta vizualizācija Vēl viens triks, lai nepalaistu palaist skrejceļš, ir vizualizācija ielas maršrutā, ar kuru jūs bieži iet vai iet. Iedomājieties ēkas un atrakcijas, kuras jūs iet pa ceļu. Mainiet slīpumu laikā, kad esat pozīcijā. Ir grūti pastāvīgi fat burn hr diapazons paneli, lai noskaidrotu, cik daudz laika vai attāluma esat atstājis. Tomēr, ja jūs skatāties uz leju, cietīs jūsu ķermeņa pozīciju.

Visticamāk, jūs sadedzināt, kas var novest pie sāpēm mugurā un kaklā. Skatīties taisni uz priekšu - tas ir drošākais veids, kā palaist vai staigāt, vai tas ir skrejceļš vai uz ielas. Turklāt skrejceļš bieži atrodas pretī logiem, un jūs varat atpūsties acis un skatīties, kas notiek uz ielas. Tātad, šajā rakstā mēs uzskatījām jautājumu par to, kā izmantot skrejceļš sporta zāle Gan mājās, daži mācību padomi un piemēri klasēm iesācējiem un turpināt.

Tagad C var veikt efektīvu kardiotranslation, lai samazinātu svaru un uzlabotu izturību. Izmērs: px.

Transkripts 1 Running Track Sportsart Fitness T Lietošanas instrukcija T skrejceļš īpašnieka rokas rokasgrāmata 1 2 Drošības norādījumi: Lasiet un izpildiet šādus drošības noteikumus: pirms apmācības par jebkuru programmu skrejceļš, jums jākonsultējas ar savu ārstu.

Ieteicams iet caur pilnīgu medicīnisko pārbaudi. Uzmanīgi izlasiet šo lietotāja rokasgrāmatu un izpildiet tālāk norādītās instrukcijas.

Sirds ritma aprēķināšana tauku zudumam. Kādam jābūt tauku degšanas impulsam

Savākt un izmantot skrejceļš uz līdzenas cietas virsmas. Space aiz sliežu ir jābūt bezmaksas.

  1. Braukšana ar velosipēdu.
  2. Un kāpēc gan nesākt ar šo spēļu monitoru no ASUS.
  3. Visefektīvākais kardio. Kardio treniņš tauku dedzināšanai - kas tas ir, un vingrinājumu video mājās
  4. Nospiežot ekrānu ar pirkstu.
  5. Tauku dedzināšanas zona - Sirds un asinsvadu apmācība
  6. 5 tauku dedzināšana zonas

Neļaujiet bērniem uz skrejceļš vai netālu no tā. Running audekls neapstājas uzreiz, kad svešķermeņi nokļūst tajā vai fat burn hr diapazons. Pirms katra treniņa pārbaudiet skrejceļš. Pārliecinieties, ka visas dziesmas detaļas un sadedzinot taukus 6 nedēļām rieksti un skrūves tiek pienācīgi aizkavētas.

Nelietojiet skrejceļš, ja tas nav pilnībā samontēts. Saglabājiet rokas no kustības pārvietojas detaļu svara ierobežojums šai skrejceļam ir mārciņas kg.

8 labākie Ziemassvētku tehnikas piedāvājumi šajā sezonā - saņemiet līdz pat 70% atlaidi

Apmācības laikā jums vajadzētu būt atbilstošam apmācības apģērbam: neapģērbt pārāk zaudēt drēbes. Kurpes nedrīkst būt uz ādas zole, nevis uz augstie papēži.

Garie mati tiks noņemti atpakaļ un kaklasaiti ar fat burn hr diapazons. Nesadaliet simulatoru no sāniem uz sānu un esiet uzmanīgi, kad jūs nokļūsiet uz skrejceļš un iet ar to. Nenovietojiet šķidrumus uz detaļu un skrejceļa mezgliem. Neļaujiet nevienam vienumus ievadīt ventilācijas caurumus.

Lai izvairītos no elektriskās strāvas trieciena, neļaujiet ūdenim iekļūt elektriskos mezglos un daļās: dzinējs, strāvas vads un slēdzis.

Visefektīvākais kardio. Kardio treniņš tauku dedzināšanai - kas tas ir, un vingrinājumu video mājās

Atvienojiet skrejceļš, veicot korekcijas vai darbojas pie rullīša. Neizmantojiet ierīces, ko neizmanto ražotājs, jo tie var izraisīt kaitējumu vai izraisīt simulatora neveiksmi. Rūpes ieteikto slodzi, nav tas velosipēds mašīna sadedzināt augšstilbu taukus uz izsmelšanu. Ja jūtat sāpes vai sāpīgas jūtasApturiet stundu un nekavējoties konsultējieties ar savu ārstu.

Skrejceļš ir paredzēts izmantot un iegūt prieku. Veicot iepriekš minētos piesardzības pasākumus, jūs saņemsiet lielu prieku no drošām un patīkamām darbībām šajā skrejceļš. Garantijas pienākumi uz iekārtu neattiecas, ja simulators ir savienots ar tīklu bez barošanas filtra sprieguma stabilizators. Starta laikā nav stāvēt uz ceļa.