Pārbaudiet LeanBean tauku dedzinātāju šeit! GW Ieguvumi 1. Ko jūs likts uz jūsu ķermeņa - tas ir jūsu pašu biznesu, bet jābūt uzmanīgam savām izjūtām un izdodas apturēt procedūru laikā. Iemesls tam ir pašas riepas. Sports ir visefektīvākā metode, svara zudums.

10 tauku dedzināšanas vingrinājumi

Gurnu pacēlājs Veicot vēdera muskuļus, jūs to nedarāt, lai akmens cietie abs būtu paslēpti zem tauku slāņa. Daži muskuļu stiprināšanas vingrinājumi ir tikai tie, kas stiprina muskuļus, taču tie nepalīdzēs jums zaudēt svaru.

Šie ab vingrinājumi ir paredzēti, lai sasniegtu kodolu un palīdzētu vienlaikus zaudēt ķermeņa taukus, lai jūs varētu arī ēst savu kūku un ēst to. Pilates simts Tas ir lielisks veids, kā sasildīt muskuļus un atvieglot tos vingrojumu veikšanai.

Vai taukiem pielāgotas diētas darbojas?

Šis vingrinājums burning tauki nav muskuļi viegli un kļūst arvien grūtāk, sagatavojot vēdera muskuļus gaidāmajam. Guliet ar seju uz augšu uz paklāja, kājas izstieptas priekšā, rokas pie sāniem. Iesaistot galvenos muskuļus, lēnām paceliet kājas, līdz tās atrodas 90 grādu leņķī perpendikulāri zemei.

Čūlu diēta diagnosticētu Apmācību kompleksi sporta zālē svara zudums Pēc treniņa sporta zālē jums ir.

Paceliet rokas līdz 30 grādu leņķim un ātri slimming statuss tās uz augšu un uz leju, saskaitot 20 sūkņus.

Kad esat sasniedzis 20, nolaidiet kājas par grādiem burning tauki nav muskuļi atkārtojiet vēl 20 sūkņus. Atkārtojiet vēl trīs reizes kopā sūkņiem, katru reizi nolaižot kājas par grādiem.

burning tauki nav muskuļi

Pēdējos 20 sūkņos jūsu kājas būs 30 grādu leņķī ar zemi. Velosipēdu gurkstēšana Šis vingrinājums ir lieliski piemērots tonizēšanai, jo tas piesaista visus galvenos muskuļus, ieskaitot taisno vēderu, muguras lejasdaļu, slīpi un transversus vēdera muskuļus.

Citiem vārdiem sakot, sasveicinieties ar smalkmaizītes virsotni.

burning tauki nav muskuļi

Lai veiktu velosipēda gurkstēšanu, gulējiet ar seju uz augšu uz sava paklāja ar izstieptām kājām priekšā. Novietojiet rokas aiz galvas, paceļot galvu.

Kā izmantot TV skatīšanās laikā

Paceliet kājas 45 grādu leņķī un atvelciet kreiso celi pie krūtīm. Tajā pašā laikā pagrieziet, novedot labo elkoni pie kreisā ceļa.

burning tauki nav muskuļi

Pārslēdzieties uz pusēm un atkārtojiet kustību ar labo ceļgalu un kreiso elkoni. Šis ir viens pārstāvis. Veiciet trīs 20 atkārtojumu komplektus. Krievu līkloči Šis intensīvais serdeņa stiprināšanas vingrinājums piesaistīs visus galvenos muskuļus un ļaus jūsu sirdij sūkties. Kad atrodaties uz paklāja sēdus stāvoklī, stādiet kājas uz zemes, saliektiem ceļgaliem tā, lai pēdas būtu apmēram pēdas attālumā no dibena.

burning tauki nav muskuļi

Nedaudz noliecieties, turot taisnu muguru un ielieciet rokas sev priekšā, vienu roku uz otras. Iesaistiet savu kodolu un lēnām pagriezieties pa kreisi. Pēc tam ieelpojiet un pagrieziet pa labi.

Veiciet 15 atkārtojumus.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Laivu poza Šī izaicinošā jogas poza piesaista visus muskuļus jūsu ķermeņa lejasdaļā, pārbaudot jūsu līdzsvaru, izturību un spēku. Laivas poza stiprina vēdera un dziļo gūžas locītāju muskuļus. Sēdi uz paklāja ar kājām uz grīdas, saliektām kājām.

Izklausās pazīstami? Jā… svara zaudēšana var būt ļoti nomākta. Bet vai tas nozīmē, ka jums vajadzētu padoties? Noteikti nē.

Iesaistiet savu serdi un, turot taisnu muguru, paceliet kājas, līdz teļi ir paralēli grīdai. Ja šī ir jums ērta poza, sāciet iztaisnot kājas un izstiept rokas sev priekšā.

Labākie vingrinājumi, kas jāveic, skatoties TV - Fitnesa-Tendences - 2021

Turiet elpas un atkārtojiet piecas reizes. Vējstikla tīrītājs Tas ir lielisks treniņš zemākam stiprinājumam un tonizēšanai, un, protams, tauku spridzināšanai.

Kad esat apguvis šo vingrinājumu, jūs zināt, ka jums ir labi ceļā uz veļas dēļa abs. Apgulieties uz paklāja ar seju uz augšu un izstiepiet kājas sev priekšā.

burning tauki nav muskuļi

Satverot kodolu, paceliet kājas uz augšu, nedaudz saliektas ceļos, līdz 60 grādu leņķim. Izstiepiet rokas uz sāniem it kā jūs darītu sniega eņģeli. Ieelpojiet un lēnām pārvietojiet ceļus pa labi, izelpojiet un atgriezieties sākuma stāvoklī. Atkārtojiet kreisajā pusē.

burning tauki nav muskuļi

Tas ir viens pārstāvis. Veiciet astoņus atkārtojumus. Ēzeļa sitieni Ēzeļa atsitieni piesaista sēžas muskuļus, muguras lejasdaļas muskuļus un vēdera muskuļus. Šis vingrinājums liek koncentrēties uz līdzsvaru un stabilitāti, kas uzlabo jūsu sportiskās spējas.

Tauku zudums mašīna

Novietojiet sevi četrrāpus uz paklāja ar plaukstas locītavām tieši zem pleciem un ceļgaliem tieši zem gurniem. Turot labo celi saliektu 90 grādu leņķī, paceliet kāju, līdz augšstilbs ir paralēls grīdai, un izstiepiet kāju ārā.

Tajā pašā laikā paceliet kreiso roku taisni uz priekšu sev priekšā. Turiet dažas sekundes un nolaidiet kāju un roku uz leju.