Jūs ievērosiet pirmās sava darba rezultātus pēc divām nedēļām, regulāri treniņi. Jo vairāk jūs vingrojat, jo vairāk kaloriju jūsu ķermenim nepieciešams enerģijas iegūšanai. Iegūstot masu, pārliecinieties, ka uzturā esat iekļāvis olīveļļu, avokado un veselas olas, kā arī zemāku tauku saturu - bez taukiem - jogurtu, pienu un sieru. Visizplatītākais asins tips pasaulē ir pirmais. Pēc atdalīšanas cilvēka galva paliek pie samaņas sekundes. Ejiet uz savu mērķi, neskatoties uz grūtībām un apstākļiem, un tagad jums ir visas zināšanas, lai uzvarētu cīņā par skaistu un slaidu ķermeni!

16 Uztura noteikumi sasmalcinātam ķermenim

Lai gan gulēšana prasa daudz mazāk enerģijas nekā lielākā daļa dienas aktivitāšu, tas joprojām ir aktīvs periods mūsu smadzenēm un dažām citām ķermeņa kā noņemt augšstilbiem taukus. Precīzs miegā sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs no sarežģītas mijiedarbības starp miegu, diētu, vingrinājumiem un citiem mainīgajiem lielumiem.

Ja jums ir problēmas ar svara regulēšanu vai enerģijas līmeni, izpratne par faktoriem, kas ietekmē vielmaiņu, var palīdzēt atgūt kontroli pār savu veselību. Cik kalorijas jūs sadedzināt, kamēr gulējat? Kā ļoti aptuvens skaitlis mēs degam apkārt 50 kalorijas stundā kamēr mēs gulējam.

Fakti Par Cilvēka ķermeni - Alternatīvs Skats

Tomēr katrs cilvēks miega laikā sadedzina atšķirīgu kaloriju daudzumu, atkarībā no tā personīgā pamata vielmaiņas ātrums BMR. Bāzes vielmaiņas ātrums attiecas uz enerģiju, kas nepieciešama tādām būtiskām funkcijām kā elpošana, cirkulācija, temperatūras regulēšana un šūnu augšana un atjaunošana.

Miegs ir laiks, kad ķermenis to var darīt labot un atjaunot.

body sadedzina taukus miega laikā pārtikas produkti kas sadedzina kuņģa taukus

Lai to izdarītu efektīvāk, mūsu ķermeņa temperatūra pazeminās, elpošana palēninās un vielmaiņa pazeminās. Kādi faktori ietekmē pamata vielmaiņas ātrumu? Bāzes vielmaiņas ātrums katram cilvēkam atšķiras atkarībā no vairākiem faktoriem, no kuriem tikai dažus var mainīt: Augstums un svars: Jo lielāks ir cilvēka ķermenis, jo vairāk kaloriju nepieciešams funkcionēšanai.

Negaidīti Fakti Par Vīriešu ķermeni

Fitness: Muskuļi sadedzina vairāk kaloriju nekā tauki, tāpēc cilvēki, kas ir piemēroti un regulāri aktīvi, sadedzina vairāk kaloriju pat miera stāvoklī. Vecums: Pieaugošiem bērniem ir augstāka vielmaiņa, bet vielmaiņas vajadzības, mums novecojot, samazinās. Diēta: Pieturēšanās pie veselīga uztura var palīdzēt pārvaldīt ķermeņa tauku sastāvu. Miega kvalitāte: Slikta miega kvalitāte un nepietiekams miegs nelabvēlīgi ietekmē vielmaiņu.

Sacensības: Daži pētījumi liecina, ka afroamerikāņiem var būt dabiski zemāks BMR. Ģenētika zināmā mērā var ietekmēt metabolismu.

body sadedzina taukus miega laikā tas svīšana miega sadedzināt taukus laikā

Hormoni un medicīniskie apstākļi: Grūtniecība, zīdīšanas periods, menopauze, hipotireoze vai hipertireoze un citi apstākļi var paaugstināt vai pazemināt pamata vielmaiņas ātrumu.

Konsultējieties ar savu ārstu, ja uzskatāt, ka pamatslimība varētu ietekmēt vielmaiņu.

Režīma maiņa: kāpēc miega trūkums ir vissliktākais jūsu figūras ienaidnieks?

Kā aprēķināt miega laikā sadedzinātās kalorijas Lai aprēķinātu precīzu pamata vielmaiņas ātrumu, ir jāizmanto a kalorimetrs. Kalorimetrs mēra patērētās enerģijas daudzumu, analizējot skābekli un oglekļa dioksīdu, kas tiek ieelpots un izvadīts no ķermeņa. Parasti cilvēki, kuri vēlas iegūt precīzāko vielmaiņas ātrumu, nakšņo laboratorijā, 24 stundas atturas no vingrinājumiem, 12 stundas ātri un pirms lasīšanas vismaz 8 stundas gulēt.

  • Jums, iespējams, ir mazs maciņš, no kura vēlaties atbrīvoties, vai varbūt tiešām ir jāzaudē daudz vēdera tauku.
  • 16 uztura noteikumi sasmalcinātam ķermenim - muskuļi un fiziskā sagatavotība
  • Uzturs 16 Uztura noteikumi sasmalcinātam ķermenim Saīsnes uz iesaiņošanu jauna muskuļu masa un noplēšana tiek nemitīgi izplatīta reklāmas tīklā un tiešsaistē, bet diemžēl jūs tur nenonāksiet ar ātriem labojumiem vai nākamās dienas brīnumiem.
  • Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto BodyTone
  • Muguras sāpes un svara zudums
  • Sadedzinot taukus lai iegūtu abs
  • Negaidīti Fakti Par Vīriešu ķermeni | Veselīgs dzīvesveids

Šīs detaļas ir svarīgas, jo gremošana un fiziskā slodze ir enerģijas izsalkuši procesi, kas izraisa vielmaiņas kāpumus. Pēc tam mērījumus veic no rīta aptumšotā, kontrolētā temperatūrā.

Tomēr jūs varat iegūt aptuvenu priekšstatu par savu vielmaiņas ātrumu, izmantojot vienu no vairākiem vienādojumiem.

Lai aprēķinātu, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt vienā miega stundā, daliet skaitli ar 24, lai iegūtu stundas likmi, pēc tam reiziniet ar 0,85, lai ņemtu vērā zemāko vielmaiņas ātrumu miega laikā.

Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Jaunāko informāciju miega laikā iegūstiet no mūsu biļetenaJūsu e-pasta adrese tiks izmantota tikai vietnes body sadedzina taukus miega laikā. Papildinformāciju var atrast mūsu Privātuma politika. Lai arī Harisa un Benedikta vienādojums tajā atšķir vīriešus un sievietes, tas neietekmē ģenētiku, rasi, hormonus, muskuļu un tauku attiecību vai medicīniskos apstākļus. Parasti cilvēkiem ar lieko svaru ir lielāka tauku daļa, kas sadedzina mazāk kaloriju nekā muskuļi. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī ĶMI formula var nebūt precīza grūtniecēm, kultūristiem vai citiem cilvēkiem, kuriem ir netipisks ķermeņa sastāvs.

body sadedzina taukus miega laikā svara zudums aizņemts māmiņas

Vai miega stadijas ietekmē kalorijas? Ne visos miega posmos tiek sadedzināts vienāds kaloriju daudzums. Kaut arī tādas pamatfunkcijas kā elpošana un cirkulācija turpinās visu nakti, ķermeņa enerģijas prasības pazeminās un plūst.

Visietilpīgākā miega stadija ir ātras acu kustības REM miegs. REM miega laikā mūsu sirdsdarbības ātrums palielinās, un mūsu smadzenes demonstrē aktivitātes modeļus, kas līdzīgi dienas līmenim. Paaugstinātai smadzeņu aktivitātei nepieciešams vairāk glikozes, kā rezultātā vielmaiņa ir lielāka.

  • Hroniskas slimības.
  • Vingrinājumi Pirms Gultas, Kas Palīdz Sadedzināt Vēdera Taukus -
  • Mēs par viņu daudz nezinām, bet mums ir zināma informācija par viņa darbu 1.
  • Kas izšķīst taukus organismā. Kā panākt taukus no ķermeņa
  • Slaids uz leju iekšējo augšstilbu un maizītes
  • Ying er svara zudums
  • Fakti Par Cilvēka ķermeni - Alternatīvs Skats | Cilvēka mīklas

Tas ir tad, kad augšanas hormons tiek atbrīvots, un tiek uzskatīts, ka trešajam miega posmam ir svarīga loma imūnsistēmā. Body sadedzina taukus miega laikā trešajā miega posmā smadzenēm ir nepieciešams mazāk glikozes, tāpēc vielmaiņa parasti ir viszemākā.

body sadedzina taukus miega laikā kā sadedzināt taukus ap pleciem

Vai jūs varat palielināt miega laikā sadedzināto kaloriju skaitu? Lai palielinātu miega laikā sadedzināto kaloriju skaitu, jums jāpalielina vielmaiņas ātrums.

Vieglākais veids, kā to izdarīt, ir pareizi ēst, pietiekami daudz vingrot un labi izgulēties.

body sadedzina taukus miega laikā kāpēc svara zudums apstājās

Tā kā nomodā mēs sadedzinām vairāk kaloriju, nav pārsteidzoši, ka, izlaižot vienu nakti miega, mēs uz laiku sadedzināt vairāk kaloriju. Tomēr ilgtermiņā būtisks pētījums ir parādījis, ka hronisks miega trūkums ir saistīts ar aptaukošanos. Miega zudums paaugstina arī kortizola līmeni, kas ietekmē jūsu ķermeņa spēju regulēt glikozi un var veicināt svara pieaugumu, insulīna rezistenci un pat 2. Un, lai arī papildu nomodā pavadītais laiks var sadedzināt vairāk kaloriju, ierobežojot kalorijas, kamēr miega trūkums noved pie tā, ka ķermenis tauku vietā sadedzina liesu masu.

Ņemot vērā to, ka REM miega laikā smadzenes sadedzina vairāk kaloriju, miega pārtraukumi, kas ietekmē šajā posmā pavadīto laiku, var ietekmēt jūsu sadedzinātās kalorijas.

Pareiza pieņemšana miega higiēna ieradumi un vēsas, tumšas, klusas guļamistabas vides radīšana var mudināt jūsu ķermeni dabiski pārvietoties miega stadijās un gulēšanas laikā optimizēt vielmaiņu. Saikne starp labu miegu un vielmaiņu ir skaidri parādīta cilvēkiem ar obstruktīva miega apnoja OSAmiega traucējumi, kas izraisa sadrumstalotu miegu atkārtotu elpošanas pārtraukumu dēļ.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Aptaukošanās un OSA bieži iet roku rokā, kas liecina, ka viens stāvoklis var saasināt otru 5. Vingrojumi, diēta un miegs Daži pētījumi to ir atklājuši ēd pārāk tuvu gulētiešanas laikam var izraisīt svara pieaugumu, lai gan šķiet, ka svarīgāks faktors ir jūsu ēdienu veids. Ja jūtaties spiests nodoties pusnakts uzkodām, turieties tālāk no nevēlamā ēdiena un tā vietā izvēlieties vieglu un veselīgu uzkodu.

Kā bonuss, veselīgāks uzturs savukārt uzlabo miega kvalitāti.

Kā jūsu ķermenis miega laikā lieto kalorijas

Regulāri vingrinājumi un a veselīga diēta var palīdzēt jums normalizēt miega grafiku, uzlabot muskuļu un tauku attiecību un uzlabot vielmaiņu. Izvairieties no kofeīna un alkohola lietošanas pirms gulētiešanas.

body sadedzina taukus miega laikā labākie pārtikas produkti kas sadedzina kuņģa taukus

Kaut arī kofeīns īslaicīgi izraisa vielmaiņu, tas traucē miegu un nav efektīva svara zaudēšanas stratēģija.