Viena treniņa ilgums ir līdz 30 minūtēm. Pirms katra svara zaudēšanas vingrinājuma ir jābūt iesildīšanai, tad notiek galvenā vingrinājuma daļa, kuras laikā tiek sadedzināti tauki.

Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Cik kalorijas es varu sadedzināt, ejot pret skriešanu? Pablo Rogata Photostream Kaut arī staigāšana acīmredzami ir fizisko aktivitāšu forma, tā ne vienmēr saņem nopelnus. It īpaši, ja jums ir pieejama skriešanas iespēja, jūs varētu domāt, vai staigāšana patiešām tiek uzskatīta par treniņu atsevišķi.

svara zudums ātrums staigāšana bpi b4 fat burner atsauksmes

Protams, ir milzīga atšķirība starp došanos nesteidzīgā pastaigā un pastaigu tā, kā jūs to domājat. Un kā īsti pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu kā treniņu un veidu, kā zaudēt svaru? Lūk, kas jums jāzina par staigāšanu fiziskām aktivitātēm, kā arī to, kā maksimizēt pastaigas treniņu. Pastaiga sadedzina vairāk kaloriju nekā jūs domājat.

Saka, piemēram, jūsu svars, vielmaiņa, ātrums un slīpums, pa kuru staigājat, ir jautājums par kaloriju sadedzināšanu Alberts MatenijsRD, CSCS, uztura konsultants un līdzdibinātājs SoHo stiprības laboratorija.

svara zudums ātrums staigāšana easy veidi kā slaids ātri

Kopumā jūs skatāties apmēram kalorijas jūdzē, ja pārvietojaties ātrā tempā. Ejot sadedzina kalorijas jūdzē. Ja vēlaties trāpīt pa kāpnēm, varat izmēģināt sporta zāles kāpšanu svara zudums ātrums staigāšana kāpnēm vai kāpšanu pa kāpnēm, saka Matenijs.

Populārākais šodien

Atkal, tajā ir iesaistīti vairāki mainīgie, taču viņš saka, ka jūs varat sadedzināt aptuveni kalorijas jūdzē, ja ejat pa kāpnēm. Tātad, ja staigājat vienu jūdzi, jūs sadedzināsiet apmēram kalorijas.

Ja jums ir laiks noiet piecas līdz astoņas jūdzes, jūs, iespējams, sadedzināsiet līdz kalorijas apmēram tādas pašas kā darbojas vai stundu braucot ar velosipēdu.

Un, ja jūs to aizvedat uz kāpnēm, jūs atrodaties pilnīgi citā, labi, līmenī. Kā pastaigas ir salīdzināmas ar skriešanu svara zaudēšanas gadījumā?

Kā zaudēt svaru sporta zālē

Ejot noteikti sadedzina kalorijas, skriešana palīdzēs daudz vairāk sadedzināt īsākā laikā. Atkal tas, cik daudz kaloriju jūs sadedzināsiet, būs atkarīgs no vielmaiņas, saka Kortnijs.

26 Ēdiens uz svara

Saistītie stāsti Bet, piemēram, mārciņu sieviete 30 minūšu gājienā var sadedzināt no līdz kalorijām, savukārt 30 minūšu skrējiens var sadedzināt apmēram līdz kalorijas.

Viena un tā pati sieviete ar 60 minūšu gājienu varētu sadedzināt līdz kalorijām, saka Kortnija, un aptuveni kalorijas ar stundu ilgu skriešanu.

Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai Svara zaudēšanas sports. Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai Cīņa ar lieko svaru ietver daudzus faktorus, savukārt sporta sastāvdaļa šajā jautājumā ir viena no nozīmīgākajām. Regulāras sporta aktivitātes ļauj attīstīt muskuļus, izlabot stāju, uzlabot veselību un atbrīvoties no liekajiem kilogramiem. Turklāt vingrošana svara zaudēšanai dos enerģiju visai dienai un uzlabos garastāvokli. Sports svara zaudēšanai Sports ir visefektīvākā svara zaudēšanas metode.

Ja tā pati sieviete deviņas minūtes skrēja pa kāpnēm vai reāli skrienotviņa, pēc Vilkinga teiktā, varētu aptuveni sadedzināt apmēram kalorijas. Ātrums ir arī faktors kaloriju sadedzināšanai.

svara zudums ātrums staigāšana svara zudums pēc 7 nedēļām

Piemēram, varētu sagaidīt, ka sieviete, kas staigā pa līdzenu skrejceliņu ar ātrumu 3,0, varētu sadedzināt aptuveni 70 kalorijas, bet, ja viņa palielinās ātrumu līdz 4,0, viņa, iespējams, varētu sadedzināt vēl 10 kalorijas jūdzē, norāda Vilkings.

Pievienojiet slīpumu, un viņa var sadedzināt vēl trīs līdz piecas kalorijas minūtē, iespējams, pievienojot 50 līdz 60 procentus kaloriju sadedzināšanas jūdzē.

Saistītie stāsti Būtībā skriešana sadedzina vairāk kaloriju nekā staigāšana, ja jūs tās darāt tikpat ilgu laiku, bet, palielinot ātrumu, attālumu vai slīpumu, veicot kādu no šīm darbībām, tiks palielināts jūsu kaloriju sadedzināšana.

Lielākā daļa speciālistu jomā fiziskās kultūras pašlaik tiecas apgalvot, ka tā vietā, lai nogurdinātu apmācību ar frekvenci trīs reizes nedēļā, tas ir saprātīgāk iesaistīties četru vai sešas reizes, bet ar mazāk intensitāti, un formu un dabu aktivitātei jābūt tuvākai dzīvei. Piemēram, tas var būt staigāšana.

Kā es varu zināt, vai staigāšana vai skriešana ir man piemērotākais kardio treniņš? Ja jūs neesat tik piemērots, kā vēlaties, staigāšana 'var palīdzēt ārkārtīgi,' saka Matenijs.

Pastaigas svara zaudēšanai

Viņš sauc staigāšanu par 'lielisku ieejas punktu daudziem cilvēkiem' un saka, ka tas ir 'galvenais pamats, lai izveidotu formu'. Saistītie stāsti Pastaigas ir arī patiešām viegli izdarāmas, viņš norāda: 'To var izdarīt jebkurā vietā, ir viegli sākt un nav iestatīšanas laika. Tas nozīmē, ka tas, cik daudz pastaigas palīdz jums sasniegt jūsu fizisko sagatavotību, ir atkarīgs no jūsu sākotnējā stāvokļa, saka Sklar.

Ja jūs regulāri noskriet pusmaratonusmaz ticams, ka pastaigas pievienošana maisījumam daudz darīs, lai virzītos uz priekšu.

  • Ja jūs nevarat novērtēt savu aptuveno ātrumu, jūs varat aprēķināt to ceļā uz kilometriem.
  • Svara zudums 15 mārciņas 3 mēnešiem
  • Ātrs svara zudums 2 nedēļas
  • Zaudējumu svars ambani

Bet, ja jūs mēdzat būt diezgan neaktīvs, regulāri staigājot, tas var dot daudz, viņš saka - un tad jūs varat to pārcelt uz nākamo līmeni. Ja jūs tikko sākat, 'tiecieties uz mazu, sasniedzamu pastaigu laiku, kas nešķiet pārliecinošs,' saka Sklars.

Pastaigas svara zudums un ieguvumi veselībai

Tas padara visticamāk, ka jūs turpināsiet, viņš saka. Tad dažu nedēļu laikā palieliniet pastaigas laiku un intensitāti - tas palīdzēs jums laika gaitā redzēt priekšrocības, saka Sklar. Saistītie stāsti Vilkings saka, ka jūsu izvēlei jābūt atkarīgai arī no jūsu fiziskā stāvokļa, mērķiem un cik daudz laika esat gatavs veltīt treniņiem.

svara zudums ātrums staigāšana svars loss foot soak

Tā kā skriešana ir spēcīgs vingrinājums, tas var radīt lielu stresu uz kājām, hamstringiem, sēžamvietām, serdi un pat pleciem. Ejot, jūsu ķermenis absorbē tikai 1,5 reizes lielāku svaru, kamēr skriešana prasa gandrīz 3 reizes lielāku svaru, saka Vilkings.

Tātad pastaigas būtu lielisks veids, kā joprojām atrast kaloriju sadedzināšanu, neprasot muskuļiem lielas pūles. Cik man vajadzētu staigāt vai skriet nedēļā svara zaudēšanai?

Pastaigas veidi

Paul wall zudums svars Tu gribi staigāt svara zaudēšanaikas ir vislabākais cilvēkiem, kuri ir jauni fiziskajā sagatavotībā vai atveseļojas pēc traumām, Vilkings iesaka staigāt svara zudums ātrums staigāšana līdz sešas reizes nedēļā.

Tā kā pastaigas var sadedzināt kalorijas un palielināt sirdsdarbības ātrumu bez pārāk daudz ķermeņa piepūles, jūs varat to darīt biežāk un ilgāk. Saistīts stāsts Skriešana savukārt ir cits stāsts. Vilkings iesaka skriet trīs līdz četras reizes nedēļā, starp šīm dienām ieplānojot atpūtas dienas un savstarpējās apmācības.

Svara zaudēšanas sports. Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai

Sekojot sirdsdarbības ātrumam, jūs arī informēsit, kad ir pienācis laiks iet mazliet grūtāk. Ja jūs vēlaties sadedzināt vairāk kaloriju īsākā laikā, skriešana var jums palīdzēt to izdarīt. Jaunākās Ziņas.