Mana mamma pagatavoja to, ko varēja atļauties sešiem cilvēkiem, tāpēc galu galā tā bija daudz makaronu, maltas liellopa gaļas, picas - drausmīgas kvalitātes ēdieni lielās porcijās. No šī jūs esat noguris vairāk nekā no pastaigas!

kā samazināt zemākas abs labākais veids kā sadedzināt taukus 20 minūšu laikā

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Uzziniet, kā veiksmīgi palaist 3,1 km Šis četru nedēļu 5K treniņu grafiks ir ideāls, ja esat iesācējs, kura sacensības tiek plānotas mēnesi prom. Tas ir īpaši paredzēts iesācēju vadītājiem, kuri vēlas veidot 5K 3,1 km sacensības.

Ja esat pieredzējis skrējējs, jums jāizmanto četru nedēļu starpposma 5K grafiks vai palaist 5km dienā svara zudums nedēļu uzlabots 5K grafiks.

Powerlifter Allie Ruby treniņu ikdienas un diētas plāns

Lai iegūtu labākus rezultātus un, vēl svarīgāk, lai novērstu ievainojumus, šo plānu vislabāk izmantot, ja pēdējā mēneša laikā esat bijis aktīvs. Ideālā gadījumā, lai sāktu šo apmācību programmu, jums vajadzētu būt vai nu pabeidzis četras nedēļas līdz 1 mile programmaibijis aktīvs pāris dienas nedēļā vai jau var ērti vadīt pusi jūdzes. Pēc četrām nedēļām jūs varēsiet palaist 5K distanci bez pastaigu pārtraukuma.

Protams, ja jūs vēlaties iet kājām 5K laikā, tas ir labi. Jums nav jādara darbs konkrētās dienās; tomēr jums vajadzētu mēģināt neveikt divas dienas pēc kārtas.

Vai nu uzņemiet pilnu atpūtas dienu, vai arī veiciet pārrobežu treniņu dienu laikā, kad tas notiek. Cross-apmācība var būt riteņbraukšana, joga, peldēšana vai jebkura cita aktivitāte izņemot skriešanukas jums patika.

Apsveriet visu, tas ir pilnīgi neērti.

Stijra apmācību divas līdz trīs reizes nedēļā arī ir ļoti izdevīga skrējējiem. Ja konstatējat, ka šī apmācības programma jums ir pārāk ātra, jūs varat pievienot nedēļu un atkārtot treniņus, pirms pāriet uz nākamo nedēļu. Running Pace Nav precīzu tempu, kas jums būtu jācenšas jūsu braucienos vai jūsu 5K rase šajā jautājumājo ikviena fiziskā sagatavotība un spēja ir ļoti atšķirīga.

Kā iesācējs runner, jums vajadzētu koncentrēties uz braucienu sarunu tempā, kā jūs veidot savu darbības izturību un pārliecību.

Vidēji 55 gadus veci ietaupījumi?

Sarunu temps nozīmē, ka, runājot, jums ir jāspēj runāt pilnā teikumā, - jums nevajadzētu elpot pārāk lielā apjomā vai aizdedzināt gaisu.

Ja atrodat sev elpu, palēniniet tempu vai staigājiet pārtraukumu. Ja jūs izmantojat skrejceliņu un neesat pārliecināts, kur sākt savu gaitu, sāciet ar ātrumu 4,0 mph un nedaudz palieliniet, līdz jūtaties kā jūs esat sasniedzis ērtu, sarunu tempu.

Nedēļas pēc nedēļas plāns 1.

Koronavīruss, COVID-19 Simptomi Var Būt Smaržas Vai Garšas Zudums

Palaist 3,1 km Sacīkšu dienas padomi Kad jūs sagatavojat savu 5K, šeit ir daži padomi, lai pārliecinātos, ka esat gatavs rasei. Tie palīdzēs atbildēt uz jautājumiem, kas jums varētu būt par to, ko darīt pirms sacensībām. Nelieciet sevi. Jums nav nepieciešams ogļhidrātu slodze 5K sacīkstēs.

svara zudums monētas tauku dedzināšana pārtikas izstrādājumi

Pārēšanās var izraisīt kuņģa-zarnu trakta briesmu vai citus jautājumus. Vienmēr ēst parastās lieluma porcijas regulāru, veselīgu vakariņas nakti agrāk.

novājēšanu uzacis strauju svara zudumu sirdsklauves

Centieties ievērot pārtikas produktus, ko esat lietojis - nekas jauns. Sekojiet savai kārtībai.

turbo kaut kas lielisks fat burner sadedzināt taukus 6

Zelta sacīkšu likums ir: Nekas jauns sacensību dienā. Pārliecinieties, ka esat valkā drēbes un zvejas rīkus, kurus jau esat izmēģinājis treniņu laikā.

Koronavīruss, COVID Simptomi Var Būt Smaržas Vai Garšas Zudums - Veselība

Jūs nevēlaties būt pārsteigts par neērtām drēbēm vai sāpīgām izsmidzināšanas problēmām sacensību dienā. Ja jūs nekad neesat braucējuši agrāk, uzziniet, kā sacensties uz sacensībām.

keto badošanās svara zudums matu izkrišana svara zuduma laikā

Vai nedaudz iesildīties. Īsākajās sacīkstēs, piemēram, 5K, ir laba ideja, lai uzsildītostāpēc lēnām paaugstiniet sirdsdarbības ātrumu un muskuļus sasildiet.

Kā palaist ātrāk un uzlabot sacīkstes - Skriešana - 2021

Aptuveni 15 minūtes pirms sacensībām sāciet, lēni pabeidziet apmēram piecas minūtes vai veiciet dažus iesildīšanās vingrinājumuspēc tam ātri staigājiet uz starta līniju. Vārds no Apmācība par 5K ir ļoti sasniedzams mērķis iesācēju skrējējiem, taču tas nenozīmē, ka tev nebūs izaicinājumu. Dariet visu iespējamo, lai saglabātu motivāciju turpināt savu apmācību. Un, ja neesat justies motivēts, paļaujieties uz savu disciplīnu un paradumiem, lai apmācītu.

Cik dienā man vajadzētu iet kājām. Cik daudz ir jātur kājām dienā, lai zaudētu svaru

Ja jūs esat nervozs par savu rasi, jūs neesat viens. Ir daudz biežāk uzdotie palaist 5km dienā svara zudums par 5K sacīkšu, par ko jūs jau esat varējis atbildēt iepriekš.

xls veselīga svara zuduma krata pārtikas sadedzināt taukus ātrāk

Kad esat veiksmīgi vadījis savas sacīkstes, varbūt jūs būsiet gatavs nākamajam izaicinājumam. Izmēģiniet iesācēju 10K vai iesācēju pusmaratonu.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Uzziniet, kā veiksmīgi palaist 3,1 km Šis četru nedēļu 5K treniņu grafiks ir ideāls, ja esat iesācējs, kura sacensības tiek plānotas mēnesi prom. Tas ir īpaši paredzēts iesācēju vadītājiem, kuri vēlas veidot 5K 3,1 km sacensības. Ja esat pieredzējis skrējējs, jums jāizmanto četru nedēļu starpposma 5K grafiks vai četru nedēļu uzlabots 5K grafiks.

Mayo klīnika. Related Content.