Ārstēšanas kurss: divi mēneši. Jums būs iesprostots vietā, un priesteris un prese neparādīsies. Un brīnumaini iesaiņojumi, zaļā kafija vai diēta no Kumkvat ziedputekšņiem un patiešām ir maģiski veidi, kā zaudēt svaru bez fiziskas slodzes, kāda iemesla dēļ kāda iemesla dēļ ir kluss jūsu treneris?

Grunts līnija Nesenā svara zaudēšanas tendence ir makroelementu skaitīšana. Tās ir barības vielas, kas jūsu ķermenim nepieciešami lielos daudzumos normālai augšanai un attīstībai, proti, ogļhidrātiem, taukiem un olbaltumvielām.

No otras puses, mikroelementi ir barības vielas, kuras jūsu ķermenim ir vajadzīgas tikai nelielos daudzumos, piemēram, vitamīni un minerālvielas. Makroelementu skaitīšana ir līdzīga kaloriju skaitīšanai, bet atšķiras ar to, ka tā ņem vērā kaloriju izcelsmi.

  • Alt svara zudums
  • Labākais veids kā sadedzināt taukus un veidot liesās muskuļus
  • Aprikožu šķirnes: foto ar nosaukumu un aprakstu. Kultūras vērtība ir pieteikums. Aprikožu krēms.

Šajā rakstā ir apskatīta labākā makroelementu attiecība svara zaudēšanai un kāpēc diētas kvalitātei ir nozīme. Kaloriju patēriņš ir svarīgs vairāk nekā makroelementu attiecība tauku zudumam Runājot par tauku zaudēšanu, svarā ir tas, cik daudz ēdat, nevis ogļhidrātu, tauku un olbaltumvielu daudzums jūsu ēdienā.

novājēšanu peldētāji nakts novājēšanas bikses

Vienu gadu ilgā pētījumā vairāk nekā cilvēku ar lieko svaru randomizēja diētu ar zemu tauku saturu vai zemu ogļhidrātu saturu 1. Pirmajos divos pētījuma mēnešos zema tauku satura diētu grupa patērēja 20 gramus tauku dienā, bet zema ogļhidrātu grupa patērēja 20 gramus ogļhidrātu dienā.

Pēc diviem mēnešiem cilvēki abās grupās sāka pievienot taukus vai ogļhidrātus atpakaļ savā uzturā, līdz viņi sasniedza zemāko uzņemšanas līmeni, ko viņi uzskatīja par spējīgu uzturēt.

tas ir siltuma sadedzināt taukus svara zudums nozares lielākais melus

Lai arī nevienai no grupām nevajadzēja patērēt noteiktu skaitu kaloriju, abas grupas samazināja savu uzņemšanu vidēji par — kalorijām dienā. Pētījuma beigās zema tauku satura diētu grupa zaudēja 11,7 mārciņas 5,3 kgsalīdzinot ar zemu ogļhidrātu grupu, kas zaudēja 13,2 mārciņas 6 kg - tikai 1,5 mārciņu 3,3 kg atšķirību gaitā gada 1.

Neatkarīgi no makroelementu attiecības divu gadu laikā visas diētas bija vienlīdz veiksmīgas, lai veicinātu līdzīgu svara zudumu 2.

Zaļais ābols - BZHU. Sarkanais ābols - BJU

Šie un citi rezultāti norāda uz faktu, ka jebkura samazināta kaloriju diēta ilgtermiņā var izraisīt līdzīgu svara zudumu 3, 4, 5, 6. Kopsavilkums Pētījumi rāda, ka jūs varat zaudēt taukus neatkarīgi no labākais svara zudums macronutrient attiecība attiecības.

Turklāt atšķirīgas makroelementu attiecības būtiski neietekmē kopējo tauku daudzumu, kuru jūs zaudējat ilgtermiņā. Kalorijas neizskaidro visu stāstu Kalorija mēra enerģijas daudzumu, ko satur konkrēts ēdiens vai dzēriens.

Kas ir būtiskākais svara zaudēšanā?

Neatkarīgi no ogļhidrātiem, taukiem vai olbaltumvielām viena uztura kalorija satur aptuveni 4,2 džoulus enerģijas 7. Pēc šīs definīcijas visas kalorijas tiek radītas vienādi. Tomēr šajā pieņēmumā nav ņemta vērā cilvēka fizioloģijas sarežģītība. Pārtika un tās makroelementu sastāvs var ietekmēt to, cik jūtaties izsalcis vai pilnīgs, kā arī vielmaiņas ātrumu, smadzeņu darbību un hormonālo reakciju 8.

Aprikožu šķirnes: foto ar nosaukumu un aprakstu. Kultūras vērtība ir pieteikums. Aprikožu krēms.

Tātad, lai arī kalorijas brokoļu un kalorijas virtuļu satur vienādu enerģijas daudzumu, tie ietekmē jūsu ķermeni un ēdiena izvēli daudz atšķirīgi. Četrās tasēs gramos brokoļu ir kalorijas un tajās ir astoņi grami šķiedrvielu. Un otrādi, tikai puse no vidēja izmēra stiklotas virtulis nodrošina kalorijas, galvenokārt no rafinētiem ogļhidrātiem un taukiem 9, Tagad iedomājieties, ka vienā sēdē apēd četras tases brokoļu.

kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu sadedzināt tauku kuņģa zonu

Košļājot, tas ne tikai prasīs daudz laika un pūļu, bet arī augstais šķiedrvielu saturs ļaus jums justies daudz pilnīgāk, nekā apēdot pusi donuts, tādā gadījumā jūs, visticamāk, apēdīsit otru pusi. Tā rezultātā kalorija nav tikai kalorija. Jums arī jākoncentrējas uz diētas kvalitāti, lai palielinātu uztura ievērošanu un tauku zudumu.

Kopsavilkums Kalorijas apgādā jūsu ķermeni ar tādu pašu enerģijas daudzumu. Tomēr tie atšķiras kā noņemt taukus no vidukļa tā, kā tie ietekmē jūsu veselību un spēju uzturēt pareizu diētu.

Diētas kvalitātes nozīme Lai zaudētu svaru, jums jārada kaloriju deficīts, ēdot mazāk kaloriju nekā sadedzinot.

Loading Please wait

To darot, jūs piespiežat ķermeni smelties enerģiju no pašreizējiem krājumiem ķermeņa tauku neatkarīgi no uztura ogļhidrātiem, taukiem un olbaltumvielām. Kad esat izveidojis kaloriju deficītu, ir svarīgi ņemt vērā ēdamo ēdienu veidus, jo daži no tiem ir uzturam draudzīgāki un barojošāki par citiem. Šeit ir daži pārtikas produkti un makroelementi, uz kuriem jāpievērš uzmanība, un daži, lai ierobežotu.

Macros: Explained! Mind Over Munch Kickstart 2016

Izvēlieties uzturvielu blīvus pārtikas produktus Pārtika, kas ir blīva ar uzturvielām, satur daudz barības vielu, bet tajā ir samērā maz kaloriju. Uzturvielu blīvs ēdiens satur šķiedrvielas, liesu olbaltumvielu, veselīgus taukus, vitamīnus, minerāļus un citus labvēlīgus savienojumus, piemēram, fitoķīmiskās vielas.

Vai man katru dienu ir jāizseko makro? - diētas ārsts 2021

Tajos ietilpst pārtikas produkti, piemēram, piena produkti, pupiņas, pākšaugi, veseli graudi, augļi, dārzeņi un liesa gaļa un zivis. Daudzi no šiem pārtikas produktiem ir arī bagāti ar šķiedrvielām un satur lielu ūdens daudzumu. Ūdens un šķiedra palīdz palielināt pilnības sajūtu, kas var palīdzēt dienā apēst mazāk kaloriju Lietojiet pārtiku ar augstu olbaltumvielu daudzumu Olbaltumvielas veicina pilnības sajūtu, saudzē muskuļus un rada visaugstāko termisko efektu, tas nozīmē, ka sagremot vairāk kaloriju, salīdzinot ar ogļhidrātiem vai taukiem 12, 13, Meklējiet liesus uz dzīvniekiem balstītus avotus, piemēram, gaļu, zivis, mājputnus, olas un piena produktus.

Jūs varat arī iegūt savu olbaltumvielu no augiem, piemēram, sojas, graudiem un noteiktiem dārzeņiem, ieskaitot zaļos zirnīšus. Olbaltumvielu satricinājumi vai ēdienreizes aizstājēji ir arī labs risinājums starp ēdienreizēm vai ēdienreizes vietā, lai palielinātu olbaltumvielu daudzumu uzturā. Ierobežojiet taukus un pārtiku ar augstu ogļhidrātu saturu Tāpat kā daži pārtikas produkti var dot labumu jūsu labākais svara zudums macronutrient attiecība zaudēšanas mērķiem, citi var tos sabotēt.

Pārtikas produkti, kas satur gan taukus, gan ogļhidrātus, stimulē atlīdzības centru jūsu smadzenēs un palielina tieksmi, kas var izraisīt pārēšanās un svara pieaugumu 15, Donuts, pica, cepumi, krekeri, kartupeļu čipsi un citas īpaši apstrādātas uzkodas satur šo atkarību izraisošo tauku un ogļhidrātu kombināciju. Neatkarīgi no ogļhidrātiem vai taukiem nav atkarību izraisošu īpašību, taču kopā tiem var būt grūti pretoties.

vai c4 sadedzina taukus 10 dienu ķermenis slaids

Kopsavilkums Pārtika, kuru ēdat, var ietekmēt jūsu tauku zaudēšanas centienus. Lietojiet pārtikas produktus, kas ir blīvi ar barības vielām un satur daudz olbaltumvielu, bet ierobežo pārtikas produktus, kas satur ogļhidrātus un taukus, jo šī kombinācija padara tos atkarīgus.

Atveriet izvēlni Miežu graudi. Ir vērts pievērst uzmanību. Kontrindikācijas miežu lietošanai. Miežu audzēšanas vēsture, kas ir viena no visplašāk izplatītajām graudaugu kultūrām pasaulē, sāka atpakaļceļus senatnē. Apstiprinājums par šo - pieminēt šīs labības Bībelē, kā arī - mieži, arheoloģiskajos izrakumos seno pilsētu Ēģiptē, Romā, Grieķijā, Palestīnā, Ķīnā laikā konstatēts, pastāvējusi tūkstošus gadu pirms mūsu ēras miežu audzē vairāk nekā gadu pašreizējās Krievijas teritorijā.

Vislabākais makroelementu uzturēšanas koeficients ir tas, uz kuru varat pieturēties Kaut arī diētas makroelementu sastāvs tieši nevar ietekmēt tauku zudumu, tas var ietekmēt jūsu spēju ievērot diētu ar samazinātu kaloriju daudzumu. Tas ir svarīgi, jo pētījumi rāda, ka vienīgais svara zaudēšanas pareģotājs ir ievērošana zemu kaloriju diētā 12, 17, Tomēr lielākajai daļai cilvēku ir grūti ievērot diētu, un tas ir iemesls, kāpēc tik daudz diētu neizdodas.

Ja pēkšņi kaut kas šķita nesaprotams, es iesaku skatīties videoklipu par aprikožu priekšrocībām: Kā aprīt zobus aprikozes : Žāvēšanai ir tikai nogatavojušies un bez bojājumiem, i.

Lai palielinātu izredzes gūt panākumus uzturā ar samazinātu kaloriju daudzumu, personalizējiet makroelementu daudzumu, ņemot vērā jūsu vēlmes un veselību Piemēram, cilvēkiem ar 2. Un pretēji - citādi veseliem cilvēkiem var šķist, ka viņi ir mazāk izsalkuši pēc diētas ar zemu tauku saturu un zemu ogļhidrātu daudzumu, un ka to ir vieglāk ievērot, salīdzinot ar diētu ar zemu tauku saturu un augstu ogļhidrātu saturu 23, Tomēr diētas, kas uzsver lielu makroelementu piemēram, tauku uzņemšanu un mazu piemēram, ogļhidrātu uzņemšanu, nav paredzētas visiem.

Tā vietā jūs varat labākais svara zudums macronutrient attiecība diētu, kurā ir pareizais makroelementu līdzsvars, kas var būt efektīvs arī svara zaudēšanai Tas var aizņemt zināmu izmēģinājumu un kļūdu. Kopsavilkums Diētas parasti neizdodas, jo cilvēki ilgstoši nevar pie tām pieturēties.

  1. Jaudas treniņi meiteņu zālē.
  2. Par sūkalu olbaltumvielu: koncentrāta un sūkalu olbaltumvielu izolāta, reitinga
  3. Kas ir labākais proteīns: sūkalas vai daudzkomponentu Concentrate vai sūkalu olbaltumvielu izolāts - kas tas ir Reitings sūkalu proteīna Sūkalu olbaltumvielu sievietēm Ka sūkalu olbaltumvielu var aizstāt Sūkalu proteīns ir populārākais uztura bagātinātāji, kas lietošanas sportistiem un cilvēkiem rada veselīgu dzīvesveidu.
  4. Slimming mājās satricina
  5. Savukārt, izejošās enerģijas pusi ietekmē bāzes vielmaiņas ātrums atkarīgs no dzimuma, vecuma, izmēra, hormonu stāvokļa, diētu vēstures, gēniemkustībās iztērētā enerģija, ko arī ietekmē virkne individuālu faktoru un enerģija, kas iztērēta uztura šķelšanas procesā.

Tāpēc ir svarīgi ievērot diētu ar samazinātu kaloriju daudzumu, kas atbilst jūsu vēlmēm, dzīvesveidam un mērķiem. Grunts līnija Makroelementi attiecas uz ogļhidrātiem, taukiem un olbaltumvielām - trīs katras uztura pamatkomponentiem. Jūsu makroelementu attiecība tieši neietekmē svara zudumu. Lai zaudētu svaru, atrodiet attiecību, pie kuras jūs varat pieturēties, koncentrējieties uz veselīgu pārtiku un ēdiet mazāk kaloriju nekā sadedzināt.

  • Kā sadedzināt picas taukus
  • Vai matcha sadedzina taukus
  • Vai man katru dienu ir jāizseko makro? - diētas ārsts