Jūs varat ātri izvēlēties jebkuras nedēļas dienas. Lai to izdarītu, viņam vajadzēja apmēram 2 gadus, lai mācītos. Turklāt grūtniecības laikā, sākot no pirmā trimestra, ievērojami palielinās hormonu, galvenokārt dzimumhormonu, saturs, kuru apmaiņa notiek arī aknās.

Iedomājieties, ka ēdat visu, ko vēlaties - un ne tikai zaudēt svaru, bet uzkrāties nedaudz ieguvumu veselībai boot.

ir labs veids kā sadedzināt taukus

Tas faktiski ir āķis aiz viena no jaunākajām uztura tendencēm. Protams, ir atrunas. Galvenais ir tas, ka tad, kad jūs neesat cīkstēšanās, jūs faktiski badā jūs vai gandrīz badā sevi.

svara zudums pie 30 nedēļas grūtniecība

Tātad tas nav diēta, kas ir pārāk laba, lai būtu patiesība, jo kādu laiku jūs joprojām nožēlojat izsalkumu. Svētki līdzsvaro ar badu.

  1. Riteņbraukšanas mašīnas svara zudums
  2. Iedzimta hiperbilirubinēmija. Kas ir hiperbilirubinēmija pieaugušajiem un jaundzimušajiem?
  3. Ko jūs varat dzert ar pārtraukumiem badošanās laikā? - Svara Zudums
  4. 🤰 8 PERIODISKAS BADOŠANĀS PRIEKŠROCĪBAS UN KĀ TO IZDARĪT PAREIZI - VESELĪBA UN LABSAJŪTA()

Tehniskais termins ir intermitējošs badošanās, un zaļā gaismas uz krāpšanos diena ir viens no iemesliem, kāpēc diētu grāmatas par pārtraukto badošanos ir bestselleru sarakstos - un kāpēc jūs, iespējams, jau zināt vienu vai divus cilvēkus, kuri to dara.

Pārtraukta gavēšana, pamatinformācija: Pārtraukta badošanās izriet no strukturētas prakses, ko sauc par kaloriju ierobežojumu, intermitējošu badošanās 24 stundas svara zudums CR, kas, kā pierādīts, palielina ilgmūžību un mazina slimību pelēm un pērtiķiem. Arī kim 8 novājēšanas sistēma pirkt domā, ka tas notiek arī cilvēkiem, lai gan patiesībā nav pierādījumu, kas to pierādītu.

Vairāk nekā dažus soļus, kas pārsniedz jūsu parasto kaloriju griešanas diētu, kaloriju ierobežojums ir apzināts dzīvesveids, kurā būtībā jūs esat pusdiebs uz visiem laikiem.

veidi kā noņemt kāju taukus

Mērķi ir veselība un ilgmūžība, nevis svara zudums ir cilvēki, kuriem tiek dēvēti vārdi par "kaloriju ierobežojumiem ar optimālu uzturu", kuri to dara, cerot, ka dzīvos pāri parun ilgtermiņā jūs ēdat 25 procentus un līdz 45 procentiem mazāk kaloriju, nekā ķermenim nepieciešams katru dienu. Šis konsekventais enerģijas trūkuma stāvoklis tādos līmeņos, kas joprojām ļauj iegūt būtiskas uzturvielas, izraisa hormesiju, bioloģisko reakciju uz stresu, kas padara ķermeni stingrāku un elastīgāku.

16/8 pārtraucoša badošanās: Lūk, kā izdarīt 16/8 badošanos

Pārtraukta badošanās var būt patīkamāka alternatīva gan kaloriju ierobežojumiem, gan parasto diētu. Tā vietā, ka ēdat mazāk katru dienu noteiktā dienu vai nedēļu vai mēnešu vai nenoteiktu laiku laikā, jūs varat mainīt dienas, kurās ēdat mazāk vai neko ar normālu vai pat ad libitum ēdienu, piemēram, "visu, ko jūs varat ēst".

Režīmi atšķiras: dienas laikā pīkstieni var izraisīt neko ēšanas bet dzerot daudz ūdens vienu dienu nedēļā un ēdot tik daudz, cik vēlaties sešās pārējās dienās.

Vai arī jūs varat mainīt dienas, izmantojot ātras dienas, kas sastāv no ēšanas jebkur, no līdz kalorijas dienā, un ēdot visu, ko vēlaties, no otras 3 līdz 4 dienas nedēļā.

Pārtraukta badošanās veselībai un tauku zudums

Daži populāri piemēri ir Ātrā diēta, 8 stundu diēta, kā arī badošanās un ēdināšana veselībai. Vai tas darbojas svara zudums? Jā, tas ir. Jūs domājat, ka pēc griešanas kaloriju krasiem kritumiem ātras dienas cilvēki, protams, kompensētu zaudējumus visu dienu, kad jūs varat ēst.

Pārtraukta badošanās - ieguvumu un blakusparādību izpratne - Svara Regulēšana

Bet izrādās, ka pat tad, ja teorētiski var "uzpildīt to" svētku dienās, lielākā daļa cilvēku to nedara. Pētījumi rāda, ka ir pārāk daudz griestu. Viens mazs pētījums atklāja, ka cilvēki tikai ēda aptuveni procentiem no savas svētku dienas, un nedēļas laikā kopējā kaloriju daudzums samazinājās par aptuveni 28 procentiem. Jūs varat ēst mazliet vairāk, bet nepietiek, lai uzturētu enerģijas bilanci visu nedēļu.

1. Gorans Kolaks

Tātad, pār visiem, jūs ēdat mazāk kaloriju un jūs zaudējat svaru. Bet tas, šķiet, nedarbojas nekādā ziņā labāk nekā regulāra diēta.

sadedzināt taukus zemāk un vidukli

Vienā žurnāla " Molecular and Cellular Endocrinology" pārskatā tika apskatīti pētījumi par pārtrauktu badu un konstatēja, ka vidēji no 7 līdz 11 mārciņas tika pazudis no 10 nedēļu intermitējošas tukšā dūšā līdzīgas uz regulāru diētu. Tauku zudums un ķermeņa masas samazināšanās nebija labāka par parasto diētu.

Un šķiet, ka nav atšķirības, kā organisms reaģēja - aktivitātes līmenis bija zemāks, un kopējie izdevumi enerģijas jomā bija mazāki, tāpat kā ar regulāru diētu. Aptaukošanās persona var ēst vairāk nekā kalorijas.

Lielākā daļa uztura, ieskaitot Atkins, sastāv no aptuveni līdz kalorijām dienā. Vidējam pieaugušajam, kas var būt par 55 līdz 70 procentiem samazināties. Tas ir diezgan ekstrēms, tāpēc nav brīnums, ka lielākā daļa dieters saņem alkas un nevar ilgstoši uzturēties pie krasa enerģijas deficīta.

cik daudz tauku ķermenis sadedzina kad gavēni

Saskaņā ar pētījumiem, šķiet, ka izsitumi, kas izpaužas IF laikā, nav zemāki nekā ar parasto diētu. Un, lai gan jūs esat izsalcis tikai pāris dienas nedēļā, nevis katru dienu, starpība starp abiem modeļiem ir līdzīga, un tas liecina, ka intermitējoša tukšā dūšā ne vienmēr ir vieglāk pielipt, nekā regulāra diēta.

Tomēr, tā kā intermitējošu badošanās 24 stundas svara zudums regulēšana nav tikai svara zaudēšana, bet, lai atrastu dzīvesveida stratēģijas, lai to noturētu, cilvēki, kam ilgtermiņa aprūpes mērķi ir prātā, var atklāt intermitējošu badošanās pieeju, kas ir vieglāk sekot līdzi tālsatiksmes transportam. Ir viena teorija, kāpēc IF varētu būt priekšrocība uz citām diētām, fizioloģiskā līmenī. Ar parasto diētu, tā kā notiek svara zudums, fizioloģiskās sistēmas aizsprosto, kas padara ķermeņa plato, padarot to grūtāk zaudēt papildu svaru un vieglāk zaudēt svaru atpakaļ.

Efektīva diēta: intermitējošs badošanās

Ir ierosināts, ka intermitējoša tukšā dūša var ļaunprātīgi izkļūt no ķermeņa, bet tas vēl nav zinātniski pierādīts. Tomēr IF, šķiet, neapstāsies ķermeņa nonākšanu "badošanās režīmā". Doma ir tā, ka, izgriežot daudz kaloriju, ķermenis jūt resursu ti, kaloriju trūkumu un reaģē, uzglabājot katru papildu kaloriju kā tauku, lai sagatavotos, lai izvairītos no "bads". Saglabājot normālas vai lielākas, nekā parasti, ēšanas dienas, šķiet, nav izvairīties no šiem periodiem fizioloģiskās palēnināt.

Bet, kamēr jūs ēdat mazāk kaloriju nekā jūs sadedzināsiet nedēļā, jūs joprojām zaudēsiet svaru.

noņemt taukus no muskuļiem

Tomēr šķiet, ka tas atstāj iespaidīgu ietekmi uz jūsu veselību un ilgmūžību. Gainesvilā, kurš ir izpētījis IF. Šķiet, ka šūnas darbojas kā "jaunākas" no fizioloģiskās transformācijas, kas notiek audos un orgānos. Plus, "samazinās iekaisums un oksidatīvā stresa, tāpat kā glikozes līmenis asinīs un veids, kā mitohondriju šūnās tiek uzlabota enerģija", saka Antons.

2. Tomass Sietass

Pētījumi arī parādīja, ka arī holesterīns un hipertensija uzlabojas. Tika konstatēti arī uzlabojumi šūnu DNS, kas redzami arī no regulāras fiziskās aktivitātes.

Šādas izmaiņas, domājams, padara jūs izturīgākas pret dažiem no visbiežāk sastopamajiem nāves gadījumiem - cukura diabētu, sirds slimībām un vēzi, un ja IF iedarbība ir līdzīga CR, tad jūs varētu arī noskūties gadu no jūsu vai staigāšana sadedzina daudz tauku bioloģiskā vecuma.

Vai vēlaties to izmēģināt? Vispirms konsultējieties ar savu ārstu, ja esat grūtniece, Jums ir cukura diabēts vai citas grūtības, regulējot cukura līmeni asinīs, vai arī ir citi veselības traucējumi, kas varētu izraisīt paātrināt apšaubāmu ideju, piemēram, ēšanas traucējumu anamnēzē.

Pēc tam katru nedēļu izvēlieties dienu 24 stundas vai pat daļu no dienas 16 stundaskur jūs neko neko nesaprotu vai neko nedara. Tas, iespējams, ir vienkāršākais veids, kā izmēģināt metodi. Varat arī veikt alternatīvu dienas gavēšanu, kur jūs ēdat, neraizējoties par kalorijām katru otro dienu un ēdiet par 25 līdz 50 procentiem mazāk kaloriju ātras dienas laikā tādēļ lielākajai daļai sieviešu, kas parasti ēd aptuveni kalorijas dienā, kas varētu būt no līdz kaloriju kopā.

Populārā Fast, tāpat kā 5: 2 uzturs ir viena tauku zudumu brīvdienas šīs versijas: Jūs parasti ēdat piecas dienas nedēļā un gandrīz ātru par kalorijām dienā pārējām divām dienām vīriešiem.

Jūs varat ātri izvēlēties jebkuras nedēļas dienas.

Noteikumi periodisku gavēni

Svarīgākais ir tas, ka svara zudums ir līdzīgs tradicionālajam diētam. Žūrijas viedoklis joprojām ir par to, vai pārtraukta badošanās ir efektīvāka veselībai, it īpaši pret novecošanu, taču pētnieki uzskata, ka tas izskatās daudzsološi.

Tā kā visspēcīgākā diētas daļa pietur pie viena un saglabā svara zudumu ilgtermiņā, dažas personas var atrast šo dažkārt elastīgu ēšanas veidu vieglāk norīt.