Vakariņās ir optimāla menu skaitā g vārītas zivs, pāris lapām salātiem, divi tomāti un divas tases jogurta. Olu-apelsīnu diēta ir paredzēta divām nedēļām, bet, ja jūs vēlaties, ilgumu var palielināt.

Nelietojiet to vairāk kā vienu reizi dienā Un vairogdziedzera slimnieki bieži vien var iegūt vieglāk, pateicoties palēninātai vielmaiņai, rezistences pret insulīnu, rezistenci pret leptinu un citiem hormonālajiem traucējumiem.

Uzrakstīt recenziju

Šodien tas ir viens liels latte ar putukrējumu, rīt kādu galda darba svara zudums gabalu, nākamajā dienā pēc tam, kad tas ir liela izmēra smifis vai sīkdatne, un tur jūs esat. Jūs nevarat baudīt lielu ceļu, katru dienu, vai arī jūs gatavojaties ieturēt mārciņas brīvdienām. Tajā pašā laikā, ja jūs laiku pa laikam neaizmirstat savās izlasēs, jūs jutīsieties liegta, un tas rada stresu kas var veicināt badu un ķermeņa masas palielināšanosun faktiski var iedrošināt jūs izdziedāt.

Tas nenozīmē, ka jums vajag nodoties katru dienu, bet neiet vairāk par vienu dienu! Un atcerieties, ka pat ar šo indulgence, ja jūs nevēlaties uzņemt svaru, jums vajadzēs samazināt citur, lai samazinātu kalorijas, vai palielināt savu vingrinājumu, lai sadedzinātu vairāk kaloriju.

Ne tikai palīdzēs jums izvairīties no svētku brīvdienas, bet tas palīdzēs izvairīties no svētku stresa. Un tā izpaužas kā tradicionālā janvāra diēta un svara zudums, ko lielākā daļa no mums dara! Ja jūs jau esat izstrādājis un atrodat sev vēl aizņemtu, veiciet īsāku treniņu vai sadaliet treniņu divās sesijās. Vingrojumi mājās - tādā veidā jūs netērēsit braukšanas, stāvēšanas vai klases vai aprīkojuma gaidīšanas laikā.

Labāk ir samazināt fizisko slodzi vai sadalīt savas nodarbības, nevis vispār neizmantot. Un, ja jūs regulāri neveicat, kāds ir labāks laiks sākt nekā tagad, lai cīnītos pret brīvdabas stresu un palīdzētu izvairīties no svētku brīvdienas?

Svara zudums kartupelim - Kimiko

Plānojiet savu kalendāru un izmantojiet to kā prioritāro tikšanos. Vienkāršs padoms iesācējiem Iegādājieties pedometru vai iegūstiet FitBit vai citu ierīci, kas izveidota, lai izveidotu savienojumu ar viedtālruni, un izsekotu dienu skaitu, ko veicat. Ja esat gājis soļus, jūs esat nokļuvis jūdzi. Izmēģiniet vienkāršas lietas, piemēram, pastaigājiet pie sava kolēģa biroja, nevis pa e-pastu vai paņemiet kāpnes.

Iegādājoties iepirkšanās brīvdienas vai veicot dāvanu atdošanu, ņemiet papildu apļus ap centru. Mājās staigājiet pa māju televizoru reklāmās un pastaigājieties pa tālruni.

View 1 \

Izmēģiniet ziemas sporta veidu, piemēram, slēpošanu, snovbordu vai slidošanu. Pat ja jūs esat silts klimats, jūsu vietējā tirdzniecības centrā var būt ledus laukums. Kāpēc nejauši nošaut dažas skates svētku iepirkšanās vidū? Galvenais ir tas, ka tā ir galda darba svara zudums aktivitātei, kur vien iespējams. Tagad sāciet domāt par to, kā jūs plānojat pārvaldīt brīvdienas.

Svara zudums kartupelim

Neļaujiet sev izsalcis. Ēd regulāri, un, ja jums ir kādi uzdevumi, iepirkšanās vai ceļošana, noteikti iegādājieties veselīgas uzkodas. Tad jums nebūs tik kārdinājums kaut ko greifers iepirkšanās centrā, lidostas ātrās ēdināšanas restorānos vai pārējā pieturā.

Ievietojiet savus mērķus savā ledusskapī vai viedtālrunī vai iPhone.

  • Noņemiet dubultā zoda tauku
  • Pārfrāzējot slaveno frāzi, pieņemsim: cik daudz mājsaimnieču - tik daudz viedokļu.
  • Kā samazināt svaru, bez badā: salātu recepte svara zudums

Pirms došanās uz restorānu, pārbaudiet izvēlni tiešsaistē un plānojiet to, ko jūs gatavojat ēst, tāpēc jums nevajadzētu kārdināties, lai dotos pār bortu.

Un grafiks pārtraukumiem fiziskām aktivitātēm, un jūsu mīļākie relaksējošas, stresa pārvarošas darbības, piemēram, jogas, meditācijas, pastaigas, amatniecības un mākslas.

Stikla galda virsma

Stresa vadīšanas rokasgrāmata Elizabete Scott ir dažas lieliskas idejas par to, kā aizņemti cilvēki var pārvaldīt stresu. Pusdienām un bufetēm ir nepieciešama īpaša plānošana un uzmanība. Pirmkārt, pārliecinieties, vai šajā dienā ēdat parastās maltītes. Tas ļaus jums mazāk baidīties no balles laika, un būs gatavs iet pār bortu un ēst visu redzamajā vietā.

Vienmēr ēst pareizi, pirms jūs dodaties uz ballīti. Pirms došanās jums ir kaut kas viegls, piemēram, salāti ar vieglu mērci vai dubļu dārzeņu zupu. Kad esat vakarā, izvēlieties divus vai trīs no iecienītākajiem priekšmetiem, ielieciet tos uz salvete un aizejiet prom.

pārtika kas sadedzina taukus kuņģī makaronu svara zudums receptes

Izvairieties no plāksnes izmantošanas, ja tas ir iespējams. Ja jūs izmantojat plāksni, bufetes līnijā izvēlieties mazu plāksni, nevis lielu plāksni. Pielāgojiet visizdevīgākās iespējas un piepildiet plāksni ar svaigiem dārzeņiem bez kauliņiemaugļiem, vienkārša vistas gaļa, garnelēm. Izvairieties no ceptiem un ceptiem ēdieniem, tauku dipām, sieriem un desertiem, kad vien varat. Nedomāju, ka tikai tādēļ, ka ir nelielas uzkodas, ka tās ir mazkalorijas.

Orange diēta 1

Daudzi no šiem niecīgajiem šķiņķiem ir piepildīti ar taukiem un kalorijām. Piemēram, vienai porcijai, kas sastāv no ceptiem putratiem vai nedaudziem bite izmēra quiches vai crabcakes, var būt tikpat daudz kaloriju kā neliels ātrās ēdināšanas hamburgers un frī kartupeļi.

Nevelciet pie galda vai virtuvē. Tas novērsīs jūs no nevajadzīgas ēšanas un novērsīs jūs no pirmās kārdināšanas vietas. Izbaudiet sazināšanos. Tas ir iemesls, kāpēc tu esi svinīgā ballīte, un tas aizņem prātu no brūniņiem!

Un neaizmirstiet izsekot vai pierakstīt, ko jūs ēda šajā puse vēlāk! Reģistratūras darba galdā ir liels cepumu šķīvis, un kolēģi atstāj mājās gatavotu fudžu, konfektes, kūkas un citus ēdienus biroja virtuvē. Un tad jums ir biroja pods vai pusdienas, un tas bieži vien ir medus cepts šķiņķi, rullīši, majonēzes slapjie salāti, cepumi Esi gatavs kārdinājumu ikdienas uzbrukumam.

Pārliecinieties, ka regulāri ēdat normālu un veselīgu ēdienu, un jūsu rakstāmgaldos saglabājiet gatavu veselīgu uzkodu atlicinājumu, lai jūs nevilinātu kārdinājums pārlieku elpot.

Labs uzturs hroniskai aizcietējumiem

Bet jums ir jāatceras, ka dzērieniem ir kalorijas, un tie ir tukšas kalorijas. Papildus tam, ja jūs lietojat alkoholu, tas var iedrošināt jūs ēst vairāk.

ķermeņa slaids alberts fat loss auzas recepte

Vidējais alkoholiskais dzēriens satur kalorijas uz stiklu. Izbaudiet tikai dzērienus, un jūs esat vienkārši iegājuši ekvivalentu veselu maltīti. Ja jūs lietojat šos dzērienus, izvēlieties gudri.

vērpšanas velosipēdu tauku zudums pārskatiet novājēšanas meistaru

Piemēram, tā vietā, lai iegūtu pilnu glāzi vīna, mēģiniet izveidot spritzer, sajaucot pusi glāzes vīna ar dzirkstošo ūdeni. Varat arī vēlēties mainīt alkoholiskos dzērienus ar klubu soda vai bezalkoholisko dzērienu.

Un problēma ir ne tikai alkoholiskie dzērieni.

kā sadedzināt taukus ap žokli 30 dienu svara zuduma izvēlne

Kas ir labāks nekā ceļojums uz savu iecienītāko Starbucks vai kafijas veikalu aukstā dienā? Bet, ja jūs plānojat dzert, uzmanieties. Dažiem no šiem Stambulas Pumpking Spice Lattes var būt vairāk nekā kaloriju! Tā vietā izbaudiet sezonu un izbaudiet glāzi kafijas ar šķidruma vai zemu tauku satura piena šļakatām - mazāk par 50 kalorijām. Ja jums ir jādod īpašs dzēriens, vismaz iet ar nonfat versiju, lai skūtu dažas kalorijas.

tauku dedzināšana atpūtas sirdsdarbība 10 ķermeņa svara zudums diagramma

Un neaizmirstiet eggnog Ja jūs esat eggnog ventilators, piemēram, es esmu, izmēģiniet šo delicious recepte zemu tauku, zemas kalorijas Eggnog vietā. Stress paaugstina kortizola līmeni, kas izraisa cukura līmeni asinīs un insulīna svārstības.

Tas var padarīt jūsu ķermeni efektīvāku tauku uzglabāšanā un liek justies vairāk izsalkuši. Stress var arī novest pie sliktas pārtikas izvēles un atteikties no jūsu aktivitātes. Nepārsniedziet sevi.

Atsauces uzturs

Kaut arī vienmēr šķiet, ka ir daudz darāmā - biznesa ballītes, ģimenes pulcēšanās, kaimiņattiecības, skolas funkcijas - piešķirt prioritāti vissvarīgākajām jums, un citu nē. Vai ir nepieciešams vairāk ideju? Apmeklējiet Stress Management Guide Elizabetes Scotas tīmekļa vietni stresa menedžmenta padomiem un ieteikumiem.

Miega palīdz stiprināt imūnsistēmu, sniedz enerģiju - tas rada mazāk iespēju, ka jūs ēdīsiet 180 svara zudumu risinājumi baudīsiet saldo pārtiku, lai palielinātu enerģiju, un patiešām palīdz jūsu vielmaiņai.

Miega trūkums var būt svarīgs svara pieauguma faktors vai grūtības zaudēt svaru. Tāpēc pārliecinieties, ka visu brīvdienu laikā jūs saņemat septiņas vai astoņas stundas naktī. Jūsu jostasvieta pateiks par to! Tātad, ja jūs ēdat un ēdiet vairāk Halloween konfekšu, ķirbju pīrāgu vai Ziemassvētku pudiņu vai vecmāmiņas īpašo rugelach, nekā jums vajadzētu, nekavējoties atgriezieties ceļā.

36 stundu ātri nav svara zudums virve izlaižot sadedzināt taukus

Pārēšanās vienā ēdienreizē vai pasākumā nenoved pie pastāvīga galda darba svara zudums pieauguma. Bet pārēšanās vairākās brīvdienu vakariņās un dažas ballītes, kā arī dažas īpašas vakariņas, galda darba svara zudums beidzot ar to, ka alvas mājputnu cepumi virs tā visu veido, un tas būs pastāvīga svara pieauguma cēlonis.

Tāpēc neizmantojiet vienu pārmērību kā attaisnojumu. Neļaujiet vienu reizi paslīdēt kā attaisnojums, lai pārēsītu pārējo dienu, nākamo dienu vai pārējo nedēļas nogali vai pārtrauktu fizisko aktivitāti. Ir laimīgs, veselīgs brīvdienu sezona!