Svara zaudēšana, lietojot regulāras diētas, prasa daudz brīva laika. Patiess stāts. Un tā es kļuvu tik tiešām ļoti tieva, tagad, to atceroties un paskatoties fotogrāfijās, kļūst neomulīgi, jo tagad nevis toreiz es redzu kaut ko skeletiņam līdzīgu. Labā ziņa ir, ka pētījumi liecina, ka pārtraukumi no diētas var palīdzēt jums saglabāt svaru ilgtermiņā. Piemēram: 1 diena - ar pienu vai kefīru; 2.

Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Četri veidi, kā ātri zaudēt svaru Lai arī svara zaudēšanai tas prasa zināmu upuri un darbu, tam nav jābūt lēnam un apgrūtinošam procesam.

Kontrindikācijas

Ja jūs darāt lietas pareizi, jūs faktiski varat ātri zaudēt svaru. Kad es saku ātri, es domāju tiešām ātri, piemēram, mārciņas vai vairāk katru nedēļu.

badošanās 1 mēneša svara zudums 4x sagrieziet svara zudumu

Jo ātrāk jūs varat droši zaudēt svaru, jo labāk. Redzot, kā mārciņas nāk nost un jūsu drēbes katru nedēļu labāk pieguļ, tas patiešām palīdzēs jums saglabāt motivāciju ievērot diētu un treniņu plānu.

badošanās 1 mēneša svara zudums svara zaudēšanas padomiem 3 nedēļas

Turklāt ir daudz vieglāk pieturēties pie svara zaudēšanas diētas, ja zini, ka patiešām stingri būs jāievēro tikai mēnesi vai divus. Es par to zinu no personīgās pieredzes.

Svara zaudēšanas zinātne: Leptīna pretestība Dr J9Live

Es mēģināju zaudēt svaru lēnajā veidā, vairākus gadus ēdot nedaudz mazāk vai nedaudz vairāk vingrojot. Manuprāt, mani rezultāti ir diezgan tipiski cilvēkiem, kuri katru nedēļu zaudē tikai mārciņu vai mazāk. Es galu galā ieguvu vēl lielāku svaru.

badošanās 1 mēneša svara zudums labākais sirdsdarbības ātrums lai sadedzinātu taukus kas nav muskuļi

Turpinot un izslēdzot lēnu un vienmērīgu svara zaudēšanas diētu, Es ieguvu papildu 25 mārciņas tauku. Tas notika tāpēc, ka pēc nedēļām, kad gandrīz neredzēju rezultātus, es kļūtu neapmierināts un pilnībā atteiktos no plāna.

Pēc tam es justos vainīgs un sāktu procesu no jauna. Kad es nolēmu kļūt agresīvs, svars badošanās 1 mēneša svara zudums nokrita.

Daudz vai maz?

Es kļuvu daudz stingrāka attiecībā uz uzturu un veicu prasīgus treniņus, kas manām plaušām un muskuļiem lika justies kā ugunī. Tā rezultātā es zaudēju 20 mārciņas tikai pēc 4 nedēļām.

  1. Eastern maine svara zudums
  2. Ralfs Skaists, veselīgs, tonizēts ķermenis ir gandrīz visu cilvēku sapnis.

Pēc nepilniem 6 mēnešiem es zaudēju 70 mārciņas tauku un ielieciet apmēram 10 mārciņas muskuļu. Tas viss tika darīts, nenobadinot sevi un nelietojot nevērtīgus uztura bagātinātājus.

badošanās 1 mēneša svara zudums 7 dienu slim leju pdf tiu

Viss, ko es darīju, bija pielāgot diētu un treniņu plānu, veicot 4 lietas, kas aprakstītas turpmāk. Reklāma Jūs varat darīt visas šīs lietas kopā, lai sastādītu visu svara badošanās 1 mēneša svara zudums plānu, vai arī pievienojiet 1 vai 2 no tām savai pašreizējai programmai, lai veicinātu progresu. Jo vairāk jūs nodarbināt, jo ātrāk jūs zaudēsiet svaru. Pārtraukta badošanās Šāda veida diēta, saukta arī par IF, strauji kļūst pazīstama kā veids, kā ātri un viegli zaudēt svaru.

Kā norāda tās nosaukums, periodiskas badošanās pamatā ir neēšana vairākas stundas vienlaikus.

Vispārīgi noteikumi

Jūs nenomirstat sevi badā, bet vienkārši dodaties bez iepriekšēja laika. Bez ēdiena uzturēšanās stundas liek ķermenim enerģijai izmantot uzkrātos ķermeņa taukus, kas savukārt palīdzēs ātri zaudēt svaru.

Pieredze Anna Minhene runāja par svara zaudēšanu keto diētas laikā Zaudēt svaru vienmēr ir bijis mans mērķis, un es daudz pūļu esmu veltījis slaidumam. Starp citu, 32 gadus personīgajā frontē es joprojām biju kluss. Es, tāpat kā daudzi, nevaru teikt, ka ēdu pareizi.

Jūs arī nenomirsiet badā un nezaudēsiet muskuļus. Gandrīz viss zaudētais svars būs no jebkura liekā ķermeņa tauku, ko jūs nēsājat, un tas ir tas, ko jūs vispirms vēlaties zaudēt. Kad tas ir izdarīts pareizi, neregulāra badošanās palīdzēs jums zaudēt 2 vai vairāk mārciņas nedēļā, neskaitot kalorijas vai plānojot maltītes.

Pārtraucot pārtraukumu no diētas, ilgstoši var zaudēt svaru - Veselība + zāles

IF diētas blakusparādība ir tā, ka jums būs vairāk enerģijas nekā tad, kad jūs ievērojat tipisku svara zaudēšanas diētu. Reklāma Ja vēlaties pamēģināt IF, šeit ir daži padomi, kā padarīt to vieglāku un efektīvāku. Iesaku arī jums skatiet šo rakstu par neregulāru badošanos soli pa solim. Sāciet ar īsākiem gavēņiem.

Ko jūs varat dzert diētas ietvaros

Jūsu pirmā gavēņa ilgums nedrīkst pārsniegt 12 stundas. Tas ir pietiekami ilgs laiks, lai redzētu priekšrocības, nedzenot dzeguzi. Palieliniet katra gavēņa ilgumu, līdz vienlaikus gavējat 20 stundas. Dzert daudz ūdens.

Plusi un mīnusi

Tas palīdzēs jums uzturēties pilnā ātrā laikā un uzturēt hidratāciju, kas atvieglo svara zaudēšanu. Es uzskatu, ka ūdens, kam pievienota nedaudz citrona vai laima sulas, ļoti labi mazina izsalkumu.

Turiet sevi aizņemtu. Tā kā jūs netērēsiet laiku ēdiena gatavošanai, gatavošanai un ēšanai, jums būs vairāk laika uz rokām.

Kas ir nepārejošs bads?

Netērējiet šo laiku, domājot par ēdienu. Jūs noteikti sabojāsiet ātrumu. Izmantojiet laiku, lai izdarītu kaut ko tādu, kas jums patīk, kas nav balstīts uz pārtiku, un gavēnis šķitīs bez piepūles. Nepārdzīvojiet pēc tam, kad jūsu gavēnis ir paveikts. Tas tev tikai ļaus justies slims. Ēdiet normāla izmēra maltīti ar zemu ogļhidrātu saturu. Ja pēc pāris stundām atkal esat izsalcis, ieturiet vēl vienu maltīti vai uzkodas.